درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6264صفحه نخست » یکشنبه، 28 مهر 1392 - 12:47
فراخوان جشنواره‌ی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین جشنواره‌ی مطبوعات کودک و نوجوان با انتشار فراخوان خود برای نخستین بار خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی را نیز در دایره‌ی ارزیابی‌های تخصصی قرار داده است.
به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره با هدف معرفی پدید آورندگان نمونه آثار برتر برای کودکان و نوجوانان در مطبوعات، نشریه‌های علمی و تخصصی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی فعال سراسر کشور امسال به میزبانی اداره کل کانون استان مازندران برگزار می‌شود.

این برای نخستین بار است که میزبانی جشنواره به استان‌ها واگذار شده است.
بر اساس این گزارش، آثار منتشر شده در سال‌های 1390 و 1391 در سه بخش حرفه‌ای و فنی، موضوعی و آزاد مورد داوری قرار خواهد گرفت.

در بخش حرفه‌ای و فنی، به صورت مشترک در بخش مطبوعات و رسانه‌های مجازی در حوزه‌های خبر، تیتر، گفت‌و‌گو، سرمقاله و یادداشت، گزارش، عکس، طرح گرافیکی، طنز، داستان و شعر تالیفی (ویژه‌ی کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال) آثار قضاوت می‌شود.

همچنین در بخش ویژه رسانه‌های مجازی آثار در حوزه‌ی چند رسانه‌ای (مولتی‌مدیا)، پادکست، شبکه‌های اجتماعی صاحب مجوز داخلی و بازی‌های برخط (آن‌لاین) بررسی خواهد شد.

در عین حال، در بخش موضوعی با زیر مجموعه­ی قالب‌ها و محورهای حوزه­ی ­دین، بصیرت و فرهنگ ایثار و فرهنگ شهروندی و اخلاق‌مداری در زندگی آثار پذیرفته می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا پایان آبان فرصت دارند آثار خود را بر اساس کدهای تفکیکی به دبیرخانه جشنواره به نشانی استان مازندران، ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، بوستان سنگ، کدپستی 4816786563، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

همچنین مهلت ارسال آثار مربوط به مطبوعات و نشریه‌های استانی (استان مازندران) و نشریه‌های داخلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 30 دی در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2272854-0151 تماس بگیرند و یا سوال‌ها و درخواست‌های خود را به پست الکترونیک info@kpf-mazandaran.ir ارسال کنند.

گفتنی است پایان زمان داوری آثار 15 بهمن، زمان نمایشگاه 3 تا 8 اسفند و مراسم پایانی جشنواره 8 اسفند 1392 تعیین شده است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد