درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6251صفحه نخست » یکشنبه، 28 مهر 1392 - 09:10
بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی نوشته دکتر رحمان سعیدی از سوی انتشارات خجسته در سال 1390 برای چاپ نخست روانه بازار شده است. این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه، قیمت 4 هزار و 500 تومان و قطع پالتویی است. این کتابِ 162 صفحه‌ای در 7 بخش اصلی همراه با پیش‌درآمد تنظیم و تدوین شده است.بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی منتشر شد
 به گزارش شارا، نویسنده در مقدمه کتاب با اشاره به واقعیت‌های اجتماعی و انتقال آن‌ها از طریق رسانه‌ تأکید می‌کند جهان‌بینی‌های رسانه‌ای دقیق و قابل اعتماد نیستند و به رغم تلاش رسانه‌ها برای آگاه ساختن مخاطبان ... تحت تأثیر غرض‌ورزی‌های سیاسی، اقتصادی و منافع ویژه گروه‌ها، جاه‌طلبی‌ها و قدرت‌طلبی‌ها قرار دارند.
   منافع سیاسی واقتصادی گروه‌های قدرتمند و دارای امکانات گسترده، فناوری با توانایی بکارگیری متخصصان در عرصه اطلاع‌رسانی موجب تصویرسازی برخواسته‌ی رسانه‌ای می‌شود و لزوم شناخت تجزیه و تحلیل آن با توجه به کارکردهای آن برای جامعه افراد اهمیت می‌یابد.
   اشاره به تعریف‌ها و مشخصات رسانه‌های بین‌المللی، پیشینه تصویرسازی ... از اسلام، شرق‌شناسی استعماری وتصویر منفی رسانه‌های غربی، دیدگاه‌های انتقادی ...، روش‌های تحقیقات منتقدان ...، تکنیک‌ها ... در دروازه‌بانی خبر، محققان آمریکایی و جهت‌گیری رسانه‌ای غربی ... و پوشش خبری انقلاب اسلامی به ترتیب عنوان‌های بخش‌های کتاب را تشکیل می‌دهند.
   بخش پایانی برای درک بهتر مخاطبان از ضعیت تصویرسازی رسانه‌ای غربی همراه با الگوها و نمونه‌های به کار گرفته شده در رسانه‌های غربی و پوشش خبری بین‌المللی است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد