درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6251صفحه نخست » یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:34
بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی نوشته دکتر رحمان سعیدی از سوی انتشارات خجسته در سال 1390 برای چاپ نخست روانه بازار شده است. این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه، قیمت 4 هزار و 500 تومان و قطع پالتویی است. این کتابِ 162 صفحه‌ای در 7 بخش اصلی همراه با پیش‌درآمد تنظیم و تدوین شده است.بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی منتشر شد
 به گزارش شارا، نویسنده در مقدمه کتاب با اشاره به واقعیت‌های اجتماعی و انتقال آن‌ها از طریق رسانه‌ تأکید می‌کند جهان‌بینی‌های رسانه‌ای دقیق و قابل اعتماد نیستند و به رغم تلاش رسانه‌ها برای آگاه ساختن مخاطبان ... تحت تأثیر غرض‌ورزی‌های سیاسی، اقتصادی و منافع ویژه گروه‌ها، جاه‌طلبی‌ها و قدرت‌طلبی‌ها قرار دارند.
   منافع سیاسی واقتصادی گروه‌های قدرتمند و دارای امکانات گسترده، فناوری با توانایی بکارگیری متخصصان در عرصه اطلاع‌رسانی موجب تصویرسازی برخواسته‌ی رسانه‌ای می‌شود و لزوم شناخت تجزیه و تحلیل آن با توجه به کارکردهای آن برای جامعه افراد اهمیت می‌یابد.
   اشاره به تعریف‌ها و مشخصات رسانه‌های بین‌المللی، پیشینه تصویرسازی ... از اسلام، شرق‌شناسی استعماری وتصویر منفی رسانه‌های غربی، دیدگاه‌های انتقادی ...، روش‌های تحقیقات منتقدان ...، تکنیک‌ها ... در دروازه‌بانی خبر، محققان آمریکایی و جهت‌گیری رسانه‌ای غربی ... و پوشش خبری انقلاب اسلامی به ترتیب عنوان‌های بخش‌های کتاب را تشکیل می‌دهند.
   بخش پایانی برای درک بهتر مخاطبان از ضعیت تصویرسازی رسانه‌ای غربی همراه با الگوها و نمونه‌های به کار گرفته شده در رسانه‌های غربی و پوشش خبری بین‌المللی است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد