درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6207صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 27 مهر 1392 - 10:17
تاریخچه لوگوی آدیداس؛ ساده اما راه راه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را طراحی کردند.
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرضیه فروتن-  آدیداس بزرگ‌ترین تولیدکننده لباس ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ در سرتاسر جهان است. با وجود تخصص این برند در تولید لباس‌های ورزشی با کیفیت، محصولاتی دیگر از قبیل کفش، لباس، کیف و پیراهن تنوعی وسیع از محصولات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.
وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را برای تشویق ورزشکاران و ارائه بهترین محصولات به آن‌ها را طراحی کردند.

در سال 1967 این سمبل سه خطی فقط بر روی کفش‌های آدیداس حک شد اما به تدریج، با محبوبیت جهانی برند تا سال 1971، به لوگویی سه پر، تغییر شکل داد. پس از چند سال، این برند در پی ادغام با یک شرکت تولیدکننده پوشاک و لوازم ورزشی به نام Salomon دیزاینی جدید را عرضه کرد که شامل دو رنگ می شد. رنگ آبی نماینده آدیداس و رنگ قرمز نشان دهنده Salomon بود. در سال 2005، لوگوی آدیداس ساده‌تر، واضح تر و از لحاظ بصری متمایزتر شد.

عناصر دیزاین لوگوی آدیداس
لوگوی آدیداس با هدف تاثیرگذاری بر روی عموم مردم با سادگی و لطافت خاص خود دیزاین شده است.

شکل لوگوی آدیداس
سه نوار موازی لوگوی آدیداس عملکرد استثنایی ورزشکاران را مجسم کرده و بر تلاش‌های مستمرشان جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تاکید می‌نماید. این لوگو همچنین بر خوشبختی، رفاه و حسن نیت شرکت آدیداس دلالت دارد.

رنگ لوگوی آدیداس
تعیین رنگ مشکی برای این لوگو صرفا تصادفی نبوده و هدف اصلی ایجاد انگیزه ورزش در جوانان و تشویق کسانی است که برای ورزشکار شدن تلاش می‌کنند.

فونت لوگوی آدیداس
فونت لوگوی آدیداس ساده اما موثر است.

آدیداس هنوز علاقمند به تشویق و تحریک جوانان هر ملت بوده و همچنان با افتخار در جایگاه یکی از بهترین شرکت‌های جهان ایستاده است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد