درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 620صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1391 - 05:48
بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت بزرگداشت روز روابط عمومی
چه خوب است که این تجربه موفق که با استقبال گسترده متخصصان، صاحب نظران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی همراه شده است، فضایی را برای اخلاقی تر شدن این حرفه فراهم آورد و آنان که خود در صف اول اختصاص روزی بدین نام بوده اند با درک مسوولیت خطیر این حوزه که همانا مدیریت و فرمانروایی بر قلب هاست، نقش ویژه خود را در این تحول و حرکت به سوی اخلاقی تر شدن به خوبی و شایستگی ایفا کنند.
  

  خبر- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):

روابط عمومی قدرت عجیبی دارد، چرا که با تصمیم گیری در مورد این که چه اطلاعاتی مهم و قابل انتشارند، نقش رابط میان مردم و سازمان را به عهده دارد و افکار عمومی را شکل می دهد.

قدرت تاثیرگذاری بر جامعه بدین معنی است که روابط عمومی مسوولیت بزرگی برای اخلاقی بودن، دارد. علاوه بر توانایی تغییر بازارهای مالی و تغییر عرضه و تقاضا، مشخص است که روابط عمومی نیروی پرقدرتی در جامعه است.

 

متخصص روابط عمومی نقش هایی در درون و بیرون از سازمان دارد.

برای درک نیاز و خواسته های مردم بیرون از سازمان، متخصص روابط عمومی باید گاهی اوقات برای فهمیدن دیدگاه های ایشان به آنان بپیوندد تا بتواند ارتباطات موثر و آزاد را با آن ها حفظ کند. متخصص روابط عمومی هنگام ملاقات با مردم، به عنوان نماینده یا حامی موقعیت سازمان عمل می کند و نیز هنگام ملاقات با مدیریت در سازمان به عنوان حامی یا نماینده افکار عمومی عمل می کند.

 

محققان سعی نموده اند تا محتوایی اخلاقی از دانش را در روابط عمومی مجسم کنند.

محققان روابط عمومی فلسفه اخلاق را برای اصول اخلاقی روابط عمومی به کار گرفته اند و آن را عرصه پرثمری برای مطالعه یافته اند.

بسیاری از محققان روابط عمومی، این ایده که دست اندرکاران روابط عمومی باید به عنوان وجدان اخلاقی سازمان شان عمل کنند را تایید کرده اند. آن ها به دلیل تخصص شان در برقراری رابطه، مدیریت برخورد، مدیریت شهرت و ارتباط با مردم به عنوان ادراک طبیعی این نقش سازمانی دیده می شوند.

برای آن که روابط عمومی رشد کند و کامل شود، دست اندرکاران روابط عمومی باید نقش مشاور اخلاقی یا وجدان اخلاقی سازمان را عهده دار شوند.

آن ها باید در علم اخلاق کاملا خبره و در تجزیه و تحلیل اخلاقی نیز فرهیخته باشند. امروزه سازمان های آینده اندیش در حال پذیرفتن این عقیده هستند. رشد علم اخلاق روابط عمومی این اطمینان را حاصل خواهد کرد که می تواند با یک عملکرد مثبت به انجام وظایف اساسی خود بپردازد.

اعلام روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان «روز روابط عمومی» مسوولیت دست اندرکاران و متولیان روابط عمومی را دوچندان کرده است.

چه خوب است که این تجربه موفق که با استقبال گسترده متخصصان، صاحب نظران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی همراه شده است، فضایی را برای اخلاقی تر شدن این حرفه فراهم آورد و آنان که خود در صف اول اختصاص روزی بدین نام بوده اند با درک مسوولیت خطیر این حوزه که همانا مدیریت و فرمانروایی بر قلب هاست، نقش ویژه خود را در این تحول و حرکت به سوی اخلاقی تر شدن به خوبی و شایستگی ایفا کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد