درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 619صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1391 - 05:43
روابط عمومی در تمام فصول
از 365 روز سال یک روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشورمان به ثبت رسیده است. این بدان معنا نیست که روابط عمومی در همین یک روز خلاصه می‌شود. بلکه تمام فصول و تمام روزهای سال متعلق به روابط عمومی است و فرصت دارد تا حرف بزند و ارتباط برقرار کند. چه در درون سازمان چه در بیرون از سازمان.
  

 برداشت ها- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- محمد دشتی:

از 365 روز سال یک روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشورمان به ثبت رسیده است. این بدان معنا نیست که روابط عمومی در همین یک روز خلاصه می‌شود. بلکه تمام فصول و تمام روزهای سال متعلق به روابط عمومی است و فرصت دارد تا حرف بزند و ارتباط برقرار کند. چه در درون سازمان چه در بیرون از سازمان.

روز 27 اردیبهشت ماه را اما باید قدر نهاد. فرصتی دیگرباره‌ای است برای توجه دادن عموم به روابط عمومی برای تنویر اذهان برخی از مدیران ارشد سازمان‌ها که هنوز به هر دلیلی با ابعاد و زوایای نهاد روابط عمومی به طور عمیق و بایسته آگاهی ندارند. شاید از کم‌کاری اهالی روابط عمومی کشور است که فضای تعالی و رشد در سازمان خود را مهیا نکرده‌اند و یا این که منفعلانه به اجرای دستورات مافوق و مدیران ارشد پرداخته بی‌آنکه در پی آن باشند تا خط مشی‌های جدید و روش‌های تخصصی روابط عمومی را لااقل بیان کنند.

باور این نکته که کارگزار روابط عمومی، متخصص برقراری ارتباط با شیوه‌ها و فنون مختص خود است، کمک شایانی به ایجاد اعتماد به نفس و انجام برنامه‌های کارشناسی و در نهایت تغبیر نگرش مدیران به روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند سازمان خواهد کرد.

روز 27 اردیبهشت را باید قدر نهاد. روزی که نشان از اهتمام و توجه ویژه قانونگذاران به مقوله روابط عمومی می‌دهد و به پاس اهمیت این حرفه، روزی را به نام آن در تقویم ثبت کرده‌اند. پس بایسته است تا دست‌اندرکاران این حوزه با بازخوانی روایت این روز تاریخی و برجسته‌سازی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این حرفه ارزشمند نزد مسؤولان ارشد سازمان خود، ارتقای جایگاه حرفه‌ای نهاد روابط عمومی را رقم بزنند.

به معنای واقعی روز روابط عمومی بهانه‌ای است برای جلب نظر مخاطبان درون و برون سازمان به یکی از تأثیرگذارترین بخش‌های سازمان یعنی روابط عمومی. این مهم با شیوه‌ها و ابزارهایی که در اختیار روابط عمومی است محقق می‌شود.

با ترتیب ویژه برنامه‌ها، با اطلاع‌رسانی از قابلیت‌های روابط عمومی از طریق بروشورها و پوسترها و حتی در رسانه‌های درون‌سازمانی نظیر نشریه درون سازمانی و پایگاه های الکترونیکی روابط عمومی می توان به تعمیق فرهنگ صنعت روابط عمومی در کشور کمک کرد. نباید به سادگی از کنار این روز گذشت. می‌توان با تمام قوا وارد میدان شد و به همگان اعلام کرد این روز، روز ماست هر چند 365 روز در کنار شما بوده و هستیم.

روز 27 اردیبهشت روز روابط عمومی بر همگان مبارک باد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد