درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6175صفحه نخست » جمعه، 26 مهر 1392 - 07:56
مطبوعات در ایران رو به نابودی است!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - آنچه که امروز رخ داده است این است که آگهی‌دهندگان دیگر تبلیغات خود را به مطبوعات نمی‌دهند! این یعنی افول مطبوعات و در آینده نابودی آنها!
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شهریار نوبهار- اقتصاد رسانه می‌گوید، تنها آگهی و تبلیغات است که یک رسانه را سرپا نگه می‌دارد. البته این اقتصاد در ایران کمی متفاوت است و اقتصاد رسانه بیشتر جنبه سیاسی دارد. اما در جهان داستان کمی متفاوت است. آنچه که امروز رخ داده است این است که آگهی‌دهندگان دیگر تبلیغات خود را به مطبوعات نمی‌دهند! این یعنی افول مطبوعات و در آینده نابودی آنها!
 
این بسیار خوب است که صنعت روزنامه‌نگاری، فروش محتوا و پرداخت پول برای مشاهده محتوا را پذیرفته است. چرا که هزینه‌ها تبلیغات چاپی به سرعت در حال کاهش است. بنا به گفته‌های آلن ماتر کارشناس اقتصادی روزنامه‌ها، برخلاف بازسازی اقتصادی فعلی در دنیا، در نیمه نخست سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۶ درصد از هزینه‌های تبلیغاتی در روزنامه‌های چاپی کاسته شده است. در عین حال سایر هزینه‌های تبلیغاتی یا رشد کرده و یا حداقل در همان میزان قبلی ثابت بوده‌اند.

نمودار آمار تبلیغات در مطبوعات

سقوط هزینه‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها خیره‌کننده بوده است. بعد از به اوج رسیدن در ابتدای دهه‌ی ۲۰۰۰ این هزینه‌ها سقوط آزاد داشته‌اند و سکه‌های دیجیتالی نیز جایگزین آن نشد‌ه‌اند. بر اساس نرخ تورم تعدیل شده، هزینه‌های تبلیغاتی روزنامه‌ها به ابتدای دهه ۱۹۵۰ بازگشته است.

نمودار آمار تبلیغات در مطبوعات

خوشبختانه روزنامه‌ها چاپی ، چیزی مشابه روزنامه‌نگاری نیستند. برخلاف روزنامه‌های چاپی، روزنامه‌نگاری در فرم بسیار خوبی قرار دارد. رادیو، تلویزیون و بیشتر مجلات عملکرد خوبی داشته‌اند. و حتی برخی روزنامه‌ها در حال گذار به دوران دیجیتال هستند. فیسبوک، یوتیوب، توییتر، تلفن‌های هوشمند و ده‌ها تکنولوژی دیجیتالی دیگر چشم‌ها و گوش‌های مردم را مشغول خودش کرده است. و در عین حال روزنامه‌نگاری دیجیتالی هر روز به سرعت در حال رشد و پیشرفت است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد