درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6174صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 26 مهر 1392 - 07:49
14 ابزار کاربردی و ناشناس گوگل!
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شهریار نوبهار- گوگل امروز فراتر از یک شرکت تکنولوژی است. گوگل در حال تبدیل به یک اکوسیستم برای ابزارهای اینترنت است. جایی که هرچیزی که نیاز دارید در آن باشد! در این پست ۱۴ ابزار گوگل که شاید از وجودشان اطلاع نداشته باشید را معرفی می‌کنیم.

اول: Google Ngram Viewer
Google Ngram Viewer

این ابزار به شما اجازه‌ی جستجو در میلیون‌ها کتاب را داده و ابزار مفیدی برای بررسی گرایشات مختلف در طول زمان‌های مختلف است.برای کاربران برتر ، Ngram گزینه‌های پیشرفته‌تری دارد.از جمله جستجوی کلماتی خاص در متن سخنرانی‌ها یا ترکیب کردن کلمات کلیدی مختلف.

دوم : Google Correlate
Google correlate draw

به عنوان بخشی از Google Trends، این سرویس به شما اجازه می‌دهد که روند جستجو در طول زمان را مشاهده کنید.برای مثال شما کلمه‌ی “سوپ” را در آن وارد کنید و می‌بینید که در طول ماه‌های زمستانی جستجو برای این مورد افزایش معناداری پیدا کرده است.بخش جذاب‌تر این سرویس ، جستجو بر اساس تابع‌های نقشه‌کشی است.گرافی سرگرم‌کننده رسم کنید و Google Correlate به شما کلماتی کلیدی را نشان می‌دهد که بیشترین ارتباط را با آن گراف رسم شده داشته باشد.

سوم : Google Trends
Google trends explore

با این سرویس ، روند جستجوهای برتر گوگل را مشاهده کنید.مرور بر اساس تاریخ ، یا نگاه به جستجوهای برتر در دسته‌بندی‌های مختلف همراه با رسم نمودار ، از امکانات دیگر این سرویس است.در نهایت با استفاده از ابزار جستجو، کلمه‌ای را وارد کرده و ببینید که چگونه در طول زمان و مکان‌های مختلف جستجو شده است.هم‌چنین در حال حاضر شما می‌توانید جستجوهای برتر را حالتی تمام صفحه و رنگی مشاهده نمایید.

چهارم : Google Think Insights
Google think insights

این سرویس گوگل یک ابزار مفید برای کارآفرینان و متخصصان صنعتی است.در آنجا مطالعات موردی ، یافته‌های جدید و نکته‌هایی برای رشد تجارت شما وجود دارد.هم‌چنین این سرویس ویترینی برای پروژه‌های نمونه است.در نهایت Google Think Insights ابزارهایی برای به حداکثر رساندن آمارها و کمپین‌های تبلیغاتی برای وبسایت شما را عرضه می‌کند.مجموعه‌های مشخص و مفیدی از این‌که چگونه کاری کنید تا وبسایت شما در پلتفرم‌های مختلف کارآمد باشد.

پنجم : Google Public Data Explorer

Google public data

در پایگاه داده‌های مختلف در سرتاسر دنیا از جمله بانک جهانی ، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ، یوروست و اداره آمار ایالات متحده به جستجو بپردازید.بعد از یافتن آنچه که می‌خواهید، دسته‌بندی‌های مختلف را با رسم نمودار از محورهای مدنظرتان ، جداسازی کنید.سپس اطلاعات را می‌توانید با نمودارهای میله‌ای،پراکنشی،خطی یا بر روی یک نقشه نشان دهید.

ششم : Full Value of Mobile

Google full value of mobile

به عنوان یک ماشین حساب مفید برای کسب‌وکارها این سرویس گوگل محاسبه می‌کند که داشتن یک سایت موبایل چه مقدار ارزش دارد.این ابزار نشان می‌دهد که مشتریان چگونه با جنبه‌های مختلف تجارت شما در تعامل هستند.

هفتم : Get your Business Online

Get your business online

این سرویس ابتکاری از گوگل است تا کسب‌وکارهای محلی بیشتری را به وب آورده و به رشد اقتصاد و تجارت‌های محلی کمک کرده باشد.این ابتکار می‌خواهد مردم را تشویق به آنلاین کردن سایر تجارت‌هایشان کرده با این هدف که تمامی آمریکا را تحت پوشش این موضوع قرار دهد.هم‌چنین لیست‌هایی برای آموزش‌ها و حضور در همایش‌ها وجود دارد و خدمات رایگان آن شامل یکسال میزبانی وب رایگان نیز می‌شود.

هشتم : webmaster tools

گوگل وب مستر

این ابزار به مدیران وبسایت اجازه می‌دهد که میزان بازدید و پایداری وبسایت خود را بررسی کنند.هم چنین ابزارهای کمکی دیگری مانند Structure Data Markup Helper و Google Places for Business نیز در این ابزار وجود دارند.

نهم : schemer

Schemer

این ابزار ترکیبی از دو کار مختلف یعنی تنظیم فهرست کارهای روزانه ( to-do list ) و برنامه‌ریزی برای همایش‌های اجتماعی مختلف را انجام می‌دهد.با حساب کاربری گوگل پلاس خود وارد شوید و تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.سپس shemer به شما فعالیت‌هایی برای انجام در منطقه اطرافتان را پیشنهاد می‌کند.این ابزاری فوق‌العاده برای مسافرانی‌ است که می‌خواهند بیشترین بهره را از مسافرت خود ببرند. و هم‌چنین به افراد محلی نیز کمک می‌کند تا در روزهای خسته‌کننده کاری برای انجام دادن پیدا کنند.شما هم چنین می‌توانید با دوستان خود در گوگل پلاس نیز همکاری کرده و مشاهده کنید چه کسانی علاقه دارند تا فعالیتی مشابه با شما را انجام دهند.

دهم : Google Fonts

Google fonts

این ابزار وب‌فونت‌های متن باز ( Open Source ) مختلفی برای مصارف شخصی یا تجاری ارائه کرده است.تا به حال ۶۲۹ فونت مختلف در دسترس هستند.و می‌توانید آنها را بر اساس ضخامت ، شیب ، عرض و اسکریپت‌هایشان جداسازی کنید.

یازدهم : Google Developer

Google Developer

این سرویس مجموعه‌ منابع مختلفی را میزبانی می‌کند که توسعه‌دهندگان وب از آنها استفاده می‌کنند. ابزارهایی که برای جهانی کردن وبسایت‌های مختلف و ارائه آموزش‌های مستقیم به کار می‌روند.توسعه‌دهندگان هم‌چنین می‌توانند برای ملاقات و همکاری به گروه‌های محلی ملحق شوند.

دوازدهم : Dart

Google dart


دارت یک زبان برنامه‌نویسی است که توسط گوگل توسعه داده می‌شود.گوگل امیدوار است که این زبان بتواند جایگزینی برای جاوا اسکریپت به عنوان زبان برنامه‌نویسی برای اپلیکیشن‌های مدرن در وب باشد.دارت در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و هنوز در حال بررسی و توسعه است.با این هدف که کدنویسی و همکاری‌ها آسان‌تر شوند ، دارت به طوری طراحی شده که کدنویسی با آن حتی برای توسعه‌دهندگان مبتدی نیز ساده و راحت باشد.

سیزدهم: Google Keep

 

Google Keep

Google Keep ابزاری جدید از طرف گوگل است که به شما کمک می‌کند تا یادداشت‌ها ، تصاویر و صداهای ضبط شده خود را نگه‌داری کنید.Google Keep به حساب کاربری Google Driver شما متصل می‌شود و با رابط کاربری ساده‌ی خود ، ابزاری مناسب برای افرادی است که به دنبال نگه‌داری و استفاده از کارها و یادداشت‌های خود در اپلیکیشنی مدرن‌ هستند.

چهاردهم : Google Sky
Google Sky

 

به عنوان بخشی از Google Earth این سرویس به شما اجازه می‌دهد که در فضا و منظومه‌های خورشیدی مختلف به جستجو بپردازید.با همکاری ناسا ، تصاویر Google Sky از تلسکوپ هابل برداشته می‌شود.هم‌چنین Google Earth دو زیر مجموعه دیگر نیز دارد که به عنوان Google Mars و Google Moon شناخته می‌شوند.

مطمئا ابزارهای دیگری از گوگل وجود دارد که باز ما نمی‌شناسیم. اگر شما آن را می‌‎شناسید. معرفی کنید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد