درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6139صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 25 مهر 1392 - 01:03
گفتگو با بلاگر شماره یک هند
گفتگو با: آمیت آگاروال - آمیت آگاروال، از آگرا، بلاگر شماره یک هند است. بلاگ او هر ماه حدود 1.25 میلیون بازدید کننده به خود جذب می کند. او از شغل پول ساز خود برای اینکه یک بلاگر حرفه ای بشود و پول بیشتری در بیاورد، صرفنظر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - آمیت آگاروال، از آگرا، بلاگر شماره یک هند است. بلاگ او  هر ماه حدود 1.25 میلیون بازدید کننده به خود جذب می کند. او از شغل پول ساز خود برای اینکه یک بلاگر حرفه ای بشود و پول بیشتری در بیاورد، صرفنظر کرد.

در مصاحبه ای اختصاصی شارا با آقای آرمیت انجام داده است، او داستان موفقیتش را علاوه بر چگونگی استفاده تجاری از بلاگ ها در شرکت ها توضیح داده است.

 

گفتگو با بلاگر شماره یک هند

 

- شرکت ها چگونه می توانند از بلاگ ها برای تبلیغ محصولات شان استفاده کنند؟
- مایکروسافت، دل حتی رسانه ای مانند نیویورک تایمز نیز بلاگ دارند. بزرگترین مزیت آن این است که بلاگ ها دریچه ای به شرکت ها هستند. از طریق آن فرصتی ایجاد می شود که جامعه ای با اشخاص ارتباط برقرار کند. برای تبلیغ محصولات نیز، بلاگ ها مسیر سنتی مطبوعات را تغییر می دهند. آنها تاثیر ویروسی دارند.
زمانی که نوکیا یک مدل جدید را ارائه می کند، از بلاگر ها می خواهد که در مورد آن در بلاگ شان مطلب بنویسند. ترافیک آنقدر زیاد بود که آنها مجبور شدند سرورشان را دو بار متوقف کنند. آنها در هزینه گزاف تبلیغات صرفه جویی کردند.


- چطور می توان ترافیک بلاگ ها را افزایش داد؟
- مردم به مطالب منحصر به فرد علاقه دارند. دوست ندارند مطالبی را بخوانند که از آن مطلع هستند. در صورتی چنین مطالبی را می خوانند که بخواهند از دیدگاه شما مطلع شوند.


- در مورد آینده بلاگ ها چه فکر می کنید؟
- بلاگ ها آمده اند که بمانند. طبق نظر CEO تکنوراتی، موتور اصلی جستجوی بلاگ ها، آنها بر بیش از 50 میلیون بلاگ نظارت دارند. در هر نیم ثانیه یک بلاگ متولد می شود. این اواخر، وقتی دولت هند بلاگ ها را غیر قانونی اعلام کرد، حتی پدربزرگ من هم بعد از خواندن روزنامه ها کنجکاو شد که در مورد بلاگ ها بیشتر بداند.


- ممکن است به چند مورد استفاده شرکت ها از بلاگ اشاره کنید؟
- شرکت دل از طریق بلاگ هایش ویدئوی کارخانه و محصولاتش را نشان داد. مشتریانش یک سری اطلاعات دست اول کسب کردند. یک شرکت نرم افزاری دیگر، یک مدیر تکنیکال دارد که بر همه بلاگ ها نظارت دارد و مسائل را با مدیریت مطرح می کند. بدین ترتیب شرکت می تواند با مردم در ارتباط باشد و اطلاعات درست را منتقل کند.


- آیا هیچ سیاست خاصی را درمورد بلاگ ها به شرکت ها توصیه می کنید؟
- گرچه کارکنان بلاگ دارند، اما شما صاحب و مخاطب تماس ها هستید. ممکن است با متخصصین قانونی مشورت کنید. به شما پیشنهاد می کنم که بلاگر ها را سانسور نکنید. احتیاجی نیست برای ارسال پیام تان از برنامه های پیچیده، از جمله مطبوعات استفاده کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد