درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 12:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6102صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 05:14
خبرنگاران پشت در تا زمان شمارش آرا!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: رسانه‌ها می‌توانند مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی را با هماهنگی روابط عمومی‌های فدراسیون‌ها پوشش دهند .

به گزارش شارا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مازیار ناظمی در پایان نشست هماهنگی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با حضور نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای رسانه‌ها در این نشست چگونگی حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری مورد بررسی قرار گرفت و به منظور انعکاس مطلوب اخبار مقرر شد، روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی ضمن اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان برگزاری مجامع، هماهنگی لازم برای حضور نمایندگان رسانه‌ها و فضای پرسش و پاسخ را بعد از انتخابات فراهم کنند.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تمامی تلاش این مجموعه دسترسی آسان و به موقع به آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ورزش وجوانان است افزود: کارت‌هایی برای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران برای همان مجمع و همان روز صادر خواهد شد که تنها با آن اجازه فعالیت رسانه‌ای خواهند داشت.


وی گفت: شیوه کار برنامه‌ها به این صورت خواهد بود که فرصت 10 دقیقه‌ای برای همکاران عکاس و تصویربردار در شروع مجمع مهیا خواهد شد وسپس بودن حضور اصحاب رسانه، مجمع آغاز می‌شود، برای شمارش و اعلام آرا همکاران عکاس و تصویر بردار می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند.


ناظمی ادامه داد: در نهایت رئیس فدراسیون منتخب در محل دیگری که در همان نزدیکی مجمع برای کنفرانس خبری پیش بینی شده به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ خواهد داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد