درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6102صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 05:50
خبرنگاران پشت در تا زمان شمارش آرا!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: رسانه‌ها می‌توانند مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی را با هماهنگی روابط عمومی‌های فدراسیون‌ها پوشش دهند .

به گزارش شارا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مازیار ناظمی در پایان نشست هماهنگی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با حضور نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای رسانه‌ها در این نشست چگونگی حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری مورد بررسی قرار گرفت و به منظور انعکاس مطلوب اخبار مقرر شد، روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی ضمن اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان برگزاری مجامع، هماهنگی لازم برای حضور نمایندگان رسانه‌ها و فضای پرسش و پاسخ را بعد از انتخابات فراهم کنند.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تمامی تلاش این مجموعه دسترسی آسان و به موقع به آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ورزش وجوانان است افزود: کارت‌هایی برای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران برای همان مجمع و همان روز صادر خواهد شد که تنها با آن اجازه فعالیت رسانه‌ای خواهند داشت.


وی گفت: شیوه کار برنامه‌ها به این صورت خواهد بود که فرصت 10 دقیقه‌ای برای همکاران عکاس و تصویربردار در شروع مجمع مهیا خواهد شد وسپس بودن حضور اصحاب رسانه، مجمع آغاز می‌شود، برای شمارش و اعلام آرا همکاران عکاس و تصویر بردار می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند.


ناظمی ادامه داد: در نهایت رئیس فدراسیون منتخب در محل دیگری که در همان نزدیکی مجمع برای کنفرانس خبری پیش بینی شده به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ خواهد داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد