درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 01:03   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6102صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 05:14
خبرنگاران پشت در تا زمان شمارش آرا!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: رسانه‌ها می‌توانند مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی را با هماهنگی روابط عمومی‌های فدراسیون‌ها پوشش دهند .

به گزارش شارا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مازیار ناظمی در پایان نشست هماهنگی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با حضور نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای رسانه‌ها در این نشست چگونگی حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری مورد بررسی قرار گرفت و به منظور انعکاس مطلوب اخبار مقرر شد، روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی ضمن اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان برگزاری مجامع، هماهنگی لازم برای حضور نمایندگان رسانه‌ها و فضای پرسش و پاسخ را بعد از انتخابات فراهم کنند.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تمامی تلاش این مجموعه دسترسی آسان و به موقع به آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ورزش وجوانان است افزود: کارت‌هایی برای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران برای همان مجمع و همان روز صادر خواهد شد که تنها با آن اجازه فعالیت رسانه‌ای خواهند داشت.


وی گفت: شیوه کار برنامه‌ها به این صورت خواهد بود که فرصت 10 دقیقه‌ای برای همکاران عکاس و تصویربردار در شروع مجمع مهیا خواهد شد وسپس بودن حضور اصحاب رسانه، مجمع آغاز می‌شود، برای شمارش و اعلام آرا همکاران عکاس و تصویر بردار می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند.


ناظمی ادامه داد: در نهایت رئیس فدراسیون منتخب در محل دیگری که در همان نزدیکی مجمع برای کنفرانس خبری پیش بینی شده به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ خواهد داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد