درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6102صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 05:14
خبرنگاران پشت در تا زمان شمارش آرا!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: رسانه‌ها می‌توانند مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی را با هماهنگی روابط عمومی‌های فدراسیون‌ها پوشش دهند .

به گزارش شارا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مازیار ناظمی در پایان نشست هماهنگی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با حضور نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای رسانه‌ها در این نشست چگونگی حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری مورد بررسی قرار گرفت و به منظور انعکاس مطلوب اخبار مقرر شد، روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی ضمن اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان برگزاری مجامع، هماهنگی لازم برای حضور نمایندگان رسانه‌ها و فضای پرسش و پاسخ را بعد از انتخابات فراهم کنند.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تمامی تلاش این مجموعه دسترسی آسان و به موقع به آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ورزش وجوانان است افزود: کارت‌هایی برای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران برای همان مجمع و همان روز صادر خواهد شد که تنها با آن اجازه فعالیت رسانه‌ای خواهند داشت.


وی گفت: شیوه کار برنامه‌ها به این صورت خواهد بود که فرصت 10 دقیقه‌ای برای همکاران عکاس و تصویربردار در شروع مجمع مهیا خواهد شد وسپس بودن حضور اصحاب رسانه، مجمع آغاز می‌شود، برای شمارش و اعلام آرا همکاران عکاس و تصویر بردار می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند.


ناظمی ادامه داد: در نهایت رئیس فدراسیون منتخب در محل دیگری که در همان نزدیکی مجمع برای کنفرانس خبری پیش بینی شده به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ خواهد داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد