درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6090صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 23 مهر 1392 - 07:45
استفاده تبلیغاتی از اطلاعات کاربران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - شرکت گوگل اعلام کرده است که از روز 11 نوامبر سال جاری میلادی برای استفاده تبلیغاتی از نام، عکس و دیگر مشخصات کاربران از آنها اجازه خواهد گرفت.
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شرکت گوگل به زودی تغییراتی در نحوه استفاده تبلیغاتی از اطلاعات کاربران انجام خواهد داد.
به گزارش شارا به نقل از آسوشیتد پرس، شرکت گوگل اعلام کرده است که از روز 11 نوامبر سال جاری میلادی برای استفاده تبلیغاتی از نام، عکس و دیگر مشخصات کاربران از آنها اجازه خواهد گرفت.
بر اساس اعلام گوگل، اظهارات و نظرات شخصی کاربران در خصوص رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و محصولات و همچنین آهنگ‌ها و دیگر محتواها تنها در صورتی مورد استفاده تبلیغاتی قرار می‌گیرد که کاربر اجازه این کار را داده باشد.

دویچه وله نیز در گزارشی در این خصوص نوشته است: گوگل قصد دارد تبلیغات ارایه‌شده در سایت خود را برای هر کاربر شخصی کند و این بدان معناست که کاربر می‌تواند نظرات شخصی افرادی که با آن‌ها در ارتباط است را درباره کالاها و شرکت‌های تجاری ببیند؛ البته اگر دوستان نظری داده باشند. این نظر می‌تواند درباره موزیک-ویدیویی در سایت یوتیوب (متعلق به گوگل) باشد، یا مثلا نتیجه جست‌وجوی یک فروشگاه لباس در موتور جستجوی گوگل.
گوگل می‌گوید این امر به کاربر کمک می‌کند تا ارزیابی بهتری برای دسترسی به محصولات مختلف داشته باشد، اما فعالان حامی حریم شخصی در اینترنت نگران خدشه‌دار شدن حریم خصوصی اشخاص هستند.

بنا بر اعلام گوگل، از تاریخ مقرر کاربران می‌توانند به فعالیت‌های دوستان خود در گوگل پلاس و همچنین در سایت‌های یوتیوب و گوگل‌پلی و دیگر سایت‌های خدماتی گوگل دسترسی داشته باشند. کاربر برای ورود به دنیای تبلیغات گوگل نباید لزوما عضو گوگل پلاس باشد؛ همین که عضو دیگر خدمات شرکت گوگل نظیر جی‌میل باشد هم کافی است.
اما آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند اطلاعات‌شان در رابطه با تبلیغات با دیگر دوستانشان در گوگل به اشتراک گذاشته شود، کافی‌ است در بخش "Shared Endorsements" گوگل پلاس بروند (plus.google.com/settings/endorsements?hl=en) و تیک کنار گزینه زیر را بردارند و تغییرات را ذخیره کنند:
Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads.

با این کار دیگر از اطلاعات این اشخاص برای تبلیغ استفاده نمی‌شود.
البته کاربر با این کار تنها فعالیت‌های خود را از دید دیگران دور می‌کند، اما کماکان شاهد فعالیت‌های دیگر افراد حاضر در حلقه دوستی خود خواهد بود. مگر آن‌که دیگر کاربران نیز به همین روش خود را از دایره تبلیغات خارج کنند. افراد زیر 18 سال خود به خود از این‌که در دیدرس دیگران باشند، معاف شده‌اند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد