درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:06   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6036صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 22 مهر 1392 - 04:54
افشای دلیل اصلی کندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی اظهارات مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (لینک) مبنی بر توقف فروش پهنای باند اینترنت از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت مخابرات ایران و مشکلات بوجود آمده برای مشترکان اینترنت پرسرعت این شرکت، معاون شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به بدهی 4500 میلیارد ریالی مخابرات ایران و همراه اول به این شرکت، گفت: هنگامی که مشتریان مخابرات در پرداخت بدهی های خود تاخیر می‎کنند آن شرکت فورا ارتباط مشتریانشان را قطع می‎کند؛ در حالی که شرکت زیرساخت ضمن احترام به مشتریان خود تاکنون هیچ گاه با مشتریانش این گونه رفتار نکرده است.

به گزارش شارا به نقل از سیتنا، "مجید خباز" معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت در تشریح برنامه های جدید معاونت تحت مدیریتش، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت بر اساس برنامه ها و اهداف تبیین شده مطابق با اسناد بالادستی از جمله برنامه پنج ساله پنجم وسند چشم انداز 20 ساله مکلف به اجرای پروژه ها و برنامه های تعیین شده به عنوان متولی طراحی، اجرا و نگهداری شبکه مادر مخابراتی و ارتباطی کشور است.
 
خباز توضیح داد: اجرای این پروژه ها بستری مناسب و امن را برای برقراری ارتباط یکپارچه جهت ارایه سرویس های متعدد و عملیاتی شدن دولت الکترونیک فراهم می کند.
 
وی با اشاره به این نکته که بقای شرکت ارتباطات زیرساخت همانند سازمان های اقتصادی دیگر نیازمند منابع مختلف از جمله منابع مالی است، افزود: قطعا برای تامین منابع مالی جهت ارایه این خدمات به مردم عزیز کشورمان نیازمند پرداخت به موقع صورت حساب ها و بدهی ها توسط مشتریانی است که از خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت بهرمند هستند و بدحسابی و عدم پرداخت هزینه خدمات دریافت شده از سوی مشتریان اجرای این پروژه ها و طرح ها را دچار وقفه می کند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص مشتریان عمده این شرکت، گفت: شرکت مخابرات ایران و گروه شرکت های مخابرات استان ها، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، سازمان صدا و سیما، شرکت های PAP ، نیروهای مسلح و سایر اپراتور های مخابراتی از جمله مشتریان عمده این شرکت هستند که از میان آن ها شرکت مخابرات ایران و همراه اول بیشترین بدهی را به شرکت ارتباطات زیرساخت دارند.
 
خباز در خصوص شیوه تعاملات مالی شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: قوانین موجود شیوه تعهدی را برای دریافت وجوه حاصل از ارایه خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت تعیین کرده است که براساس آن ابتدا خدمات را ارایه می کنیم سپس صورتحساب را صادر و پس از آن هزینه را مطابق تعرفه مصوب از مشتری دریافت می کنیم.
 
خباز تاکید کرد: از سوی دیگر دور تسلسل ناشی از این موضوع در کنار الزامات قانونی این شرکت برای پرداخت های مالی شامل پرداخت سود سهام دولت، مالیات عملکرد شرکت، فشار مضاعفی برای تامین منابع مالی ما ایجاد می کند که در نهایت به توقف یا تاخیر در اجرای طرح های توسعه و ارتقای خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت منجر می شود.
 
وی با اشاره به این نکته که شرکت ارتباطات زیرساخت اهتمام ویژه ای به شفاف سازی معاملات مالی و فنی خود با مشتریانش دارد، تصریح کرد: در جلساتی که طی چند سال اخیر بیش از 20 جلسه با مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و همراه اول داشته ایم که تمامی مستندات و توافقات و صورتجلسه های آن موجود است و در نهایت تلاش شده است هیچ ابهامی در این تعاملات باقی نماند در مقابل ما از شرکت مخابرات ایران و همراه اول به عنوان عمده ترین مشتریان این شرکت انتظار داریم با پرداخت به موقع مطالبات شرکت ارتباطات زیرساخت ، مشکلی برای تامین منابع مالی پروژه های حاکمیتی این شرکت، فراهم نکنند؛ چرا که در نهایت طرح هایی که در این شرکت اجرا می شود زیرساخت ارایه تمام خدمات از راه دور، از جمله شبکه دولت الکترونیک، آموزش از دور، پزشکی از دور و.... است و نقشی بسزا در تسهیل ارایه خدمات سازمان های دولتی، عمومی و خصوصی به تمامی هموطنان دارد و در صورت تاخیر و یا عدم اجرای این پروژه ها در نهایت هموطنانمان از عدم توسعه زیرساخت ها متضرر خواهند شد.
 
خباز با اشاره به میزان بدهی قابل توجه 4500 میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران و همراه اول به شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: هنگامی که مشتریان شرکت مخابرات ایران در پرداخت بدهی های خود تاخیر می کنند آن شرکت ها فورا ارتباط مشتریانشان را قطع و علاوه بر جریمه حتی هزینه قطع و وصل مجدد را از آن ها مطالبه می کند و تا بدهی خود را نپردازند، ارتباط آن ها را برقرار نمی کند؛ در حالی که شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن احترام به مشتریان خود تاکنون هیچ گاه با مشتریانش این گونه رفتار نکرده است.
 
وی ادامه داد: ضمن این که تمامی تبادلات ترافیکی و ارتباطات مشترکان شرکت های مخابرات استان ها و همرا اول در بستر ارتباطات بین شهری و بین الملل ارتباط فی مابین اپراتورهای تلفن ثابت یا سیار و همراه اول با دیگر اپراتورهای سیار لزوما با استفاده از شبکه مادر مخابراتی کشور و تجهیزات و مراکز زیرساخت کشور محقق می شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این اپراتورها که هر سال از عملکرد مطلوب و برخورداری از درآمد های قابل توجه سالانه شادمان می شوند قانونا بایستی حق السهم استفاده از شبکه مادر مخابراتی و مراکز زیرساخت انتقال ترافیک را به موقع پرداخت کنند.
 
وی در بخش دیگری به تلاش شرکت ارتباطات زیرساخت برای حل اختلافات و مغایرت ها در خصوص املاک و تجهیزات اشاره کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران پس از واگذاری به بخش خصوصی از واگذاری بخشی از املاک، ساختمان ها و تجهیزاتی که بر ضوابط تعیین شده می بایست در حوزه حاکمیت و شرکت ارتباطات زیرساخت باقی می ماند، خودداری کرده است.
انتهای پیام
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد