درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6024صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 21 مهر 1392 - 20:44
ناصر رزاق منش خواستار ارتقای روابط‌عمومی‌ها شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، برگزاری کنفرانس‌های تخصصی در حوزه روابط‌عمومی را برای رشد و تعالی کارشناسان روابط‌عمومی مفید دانست.

مهندس رزاق‌منش گفت: هم اینک که روابط‌عمومی در ایران دوران بلوغ خود را طی می‌کند با برگزاری دوره‌های آموزشی و کنفرانس‌های هدفمند و تخصصی می‌توانیم برای راهبری فعالان روابط‌عمومی و هدایت آنها در مسیر مطلوب موثر باشیم تا زودتر و کامل‌تر به نتیجه مورد انتظار برسیم.

وی یکی از مهمترین مشکلات و موانع برای حرفه‌ای عمل کردن روابط‌عمومی‌ها را عواملی دانست که در بخش دولتی و حاکمیتی وجود دارد و افزود: متاسفانه علیرغم اینکه نیروهایی زبده و خلاق در روابط‌عمومی‌های دولتی داریم اما به دلیل وجود نگاه‌های سنتی و مانع‌تراشی‌هایی که تنها دلیل آنها دولتی بودن است، اجازه شکوفایی استعدادها به نیروهای باانگیزه حوزه روابط‌عمومی داده نمی‌شود که این موضوع باعث شده آنها در لاک فعالیت‌های تکراری و منسوخ شدة قدیمی فرو بروند و نبوغ و استعدادهای خود را عرضه نکنند.

رزاق‌منش اظهار داشت: اگر همین نیروهای خلاق و توانمند در بخش خصوصی به کار گرفته شوند، می‌توانند شایستگی‌های خود را به راحتی در اختیار سازمان قرار دهند و علت آن هم اینست که در بخش خصوصی برخلاف بخش دولتی، مجال و بستر برای تعالی افراد فراهم است.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایان ضمن اعلام آمادگی زیرمجموعه خود برای حمایت تمام و کمال از برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: همانطور که فعالان روابط‌عمومی تمام مساعی خود را به کار می‌گیرند تا دولت به اهداف متعالی‌اش برسد، امیدواریم مسئولین دولت تدبیر و امید نیز نگاه تخصصی و نوین خود را به این عرصه مهم ارزانی و از رشد و پیشرفت و ارتقای روابط‌عمومی‌ها حمایت کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد