درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6016صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 مهر 1392 - 14:11
روند تهیه و انتشار کتاب دایرة المعارف روابط عمومی ایران بررسی شد
دایرةالمعارف روابط عمومی ایران با تلاش  استاد دکتر حمید صبری منتشر می شود. به گزارش شارا، دکتر صبری با اعلام این خبر افزود: با راهنمایی و نظارت اساتید داخلی و خارجی دایره المعارف روابط عمومی ایران تالیف و منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دایرةالمعارف روابط عمومی ایران با تلاش  استاد دکتر حمید صبری منتشر می شود.
به گزارش شارا، دکتر صبری با اعلام این خبر افزود: با راهنمایی و نظارت اساتید داخلی و خارجی دایره المعارف روابط عمومی ایران تالیف و منتشر می شود. وی نیاز انسان هزاره سوم را به مجموعه ای علمی و تحقیقی این چنین یک اصل عنوان کرد که خواهد توانست تشنگان این عرصه را سیراب نماید.

این مجموعه حاوی 250عنوان موضوع اساسی و اصلی و 600موضوع فرعی روابط عمومی که به 1000قطعه عکس و تصویر و طرح گرافیگی آراسته خواهد شد.

کتاب دایره المعارف روابط عمومی ایران منبعی بی بدلیل و بی نظیر در حوزه و گستره روابط عمومی در کشور جهت بهره گیری دانش پژهان دانشجویان و علاقه مندان و کارشناسان این عرصه می باشد                                          .
پیش بینی می شود که این مجموعه در یک قطع ویژه ای که شایسته یک دایره المعارف علمی است منتشر شود و اولین اتفاق است که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور روی می دهد و حاصل تلاش سال های متمادی استاد فرزانه روابط عمومی در تبریز می باشد و انشالله در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رونمایی می شود

دکتر حمید صبری پس از تالیف و پژوهش ده ها عنوان مجموعه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی موفق می شود برای اولین بار در کشور دایره المعارف روابط عمومی را تالیف نماید و این اثر بی نظیر را در اختیارمشتاقان و علاقمندان تخصصی روابط عمومی در سراسر جهان بگذارد.نظارت اساتید برجسته ملی و بین المللی بر این مجموعه و حمایت موسسات و نهادها و انجمن های روابط عمومی از نقاط قوت این نشر جدید است.

گفتنی است که استاد دکتر حمید صبری دارنده اولین دکترای روابط عمومی در کشور و برگزیده نهمین جشنواره پیشگامان روابط عمومی ایران در سال 1391و برگزیده هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی کشور در سال 1392می باشد.

 این کتاب مرکز تدوین دایره المعارف روابط عملی ایران تدوین و توسط موسسه فرهنگی و هنری  تاریخ پژوهان سهند در تبریز منتشر خواهد شد.
تبریز دیار اولین ها اینبار با اولینی دیگردر حوزه ارتباطات و روابط عمومی  با(انتشار دایرةآلمعارف روابط عمومی ایران) توسط استاد فرزانه دکتر حمید صبری را شاهد می شود هنر – فن و علم روابط عمومی از گذشته های دور همواره دارای رتبه و جایگاه خاصی در جوامع بشری به ویژه جوامع دانایی محور پیشرفته و توسعه یافته بوده است
ما در چند دهه اخیر مواجه بودیم با رشد و تکامل شتابان و فزاینده آن در دنیای امروز به ویژه در کشورمان ایران سرافراز شاهد رشد و شکوفایی و ارتقاء روابط عمومی ها در سازمان ها و نهادها که گاه چنان بود رشد که مستقیما زیر مقام ارشد نهاد و سازمان و موسسات به تلاش و فعالیت های خود ادامه می دهند.

 لذا به نظر می رسد همپای رشد و شکوفایی کشور به ویژه در چشم انداز توسعه 1404شمسی روابط عمومی ها می بایست وظایف و جایگاه خود را در این چشم انداز که در آن ایران به عنوان اولین قدرت منطقه در جایگاه ممتاز از نظر علمی – سیاسی – اقتصادی  اجتماعی و فرهنگی قرار خواهد گرفت باز تعریف نماید  وبرای تحقق آن که حضور سرافرازانه خانواده بزرگ روابط عمومی ها در این عرصه ی بی نظیر در تاریخ کشور اسلامی ایران است می بایست نقشه راه روابط عمومی ایران را باتوجه به گذشته ها و وضع فعلی و وضعیت آینده و بویژه بستر مطلوب و آرمانی آن در حوزه توسعه منابع استانی – توسعه روش های نظام روابط عمومی در توسعه فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی جهت رسیدن به مطلوب و تحقق آنها تلاش علمی و جهاد گونه خود را ادامه می دهد                                                                    .
و مسلما با بهره گیری از توان انسان های با انرژی متراکم و با مغزهای تولید کننده و با استفاده از توانایی های علمی اندیشمندان و عالمان این عرصه هم چنین تجربه های عالمانه پیش کسوتان روابط عمومی به بازبینی و باز آفرینی همزمان فرایندهای کاری سیستم روابط عمومی ها با هدف رسیدن به چشم انداز ملی همراهی با آن قدم بردارند.
از سویی هزاره سوم که هزار دانایی و بهره گیری تام و تمام از این انرژی است به ایجاد و بسترسازی جهت دانایی محور بودن جامعه که قدرت در این هزاره می باشد می رساند.  چرا که در این هزاره استفاده کامل از سخت افزار و نرم افزار ضرورتی اجتناب ناپذیر خواهد شد و فضاهای مجازی که دارای ظرفیت های بی بدیلی است خواهد توانست کارایی و توانایی روابط عمومی ها را افزایش دهد مدد جوئیم در این راستا با عنایت به ضرورت مجموعه ای که بتواند اطلاعات و دانایی های حوزه این گستره فنی – هنری و علمی را تحت پوشش خود قرار دهد و باز بتواند تشنگان این عرصه را سیراب نماید و حداقل راهنمایی نماید در قالب دایرةالمعارف روابط عمومی ایران احساس شد                                                                                                    .
لذا با همفکری و مشاوره با صاحب نظران و اندیشمندان و عالمان و فرزانگان و پیش کسوتان ملی و بین المللی این هنر و علم بر آن شدیم و شورایی را جهت تحقق آن با حضور تنی چند از بزرگان روابط عمومی ایران تشکیل دهیم و به مدیریت استاد دکتر حمید صبری که یکی از چهره های شناخته شده ملی و بین المللی روابط عمومی و رسانه را قدم های لازم را برمی داریم و اینگونه بود که نطفه تالیف و تهیه و انتشار مجموعه ای فاخر و بی نظیر در تاریخ اسلامی ایران با عنوان دایرةالمعارف روابط عمومی ایران بسته شد و همزمان با کنفرانس بین المللی روابط عمومی های جهان اسلام در زمستان 91 در تهران عملیاتی شدن آن کلید خورد و خوشبختانه با استقبال گرم سازمان ها و موسسات به ویژه انجمن های ملی و بین المللی روابط عمومی ایران از جمله انجمن روابط عمومی ایران و کارگزار روابط عمومی ایران انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی قرار گرفت و از آن روز تشکیل جلسات علمی در تهران و تبریز به طور مداوم و مرتب انجام می شود. خوشبختانه چهارچوب – شکل – ریز محتوا که استراتژی اصلی این مجموعه فاخر بود مشخص و معین شده است از جمله شخصیت های علمی ناظر این دایرةالمعارف عبارتند از:
1-پروفسور حسام الدین بیان                
2-پروفسور یحیی کمالی پور
3-پروفسورمحمد حمدان عدنان
4-پروفسور حسن بشیر
5-دکتر علی اکبر فرهنگی
6-استاد مهدی باقریان
7-استاد جواد قاسمی
8- پروفسور علی اکبر جلالی
9-استاد میر سعید قاضی
10-استاد سید شهاب سید محسنی
دایرةالمعارف روابط عمومی ایران با مدیریت استاد دکتر حمید صبری متخصص علوم ارتباطات و دارنده اولین دکتری روابط عمومی در کشور که دارای تالیفایی متعدد  در این حوزه تخصص دارد از جمله کتاب های روابط عمومی مدرن – روابط عمومی در کهکشان نور – روابط عمومی در هزاره سوم – مبانی روابط عمومی – مدیریت روابط عمومی – ارتباطات و روابط عمومی – آرشیو و مستند سازی در روابط عمومی انقلاب ارتباطات انفجار اطلاعات – آشنایی با دانش ارتباطات – و ارتباطات انسانی و.....
ده ها مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی است تالیف و توسط موسسه فرهنگی تاریخ پژوهان سهند تبریز به زیور چاپ آراسته خواهد شد افتخار دیگری برای تبریز و آذربایجان است که اولین دیگری را رقم می زند.
ویژگی های این مجموعه :
1-عام شمول بودن گستره و جنبه تخصص آن در روابط عمومی
2-بهره گیری از همه توانهای علمی موجود منابع و شخصیت ها
3-اولین بودن این مجموعه در کشور که در نوع خود بی بدیل است
4- اجتناب از نگرش های محدود به حوزه و سطحی نگری ها و اهمیت دادن به نگرش های عمیق فکری و علمی
5-استفاده از همه توانایی ها با هر نگرش و نگاه و سلیقه سیاسی
6-اصل بودن کار برای رضای خداوند متعال
7-مراعات اخلاقات نویسندگی – اخلاق نشر و...
این کتاب مجموعه ای که حاوی هر آنچه درباره روابط عمومی ایران می خواهید وجود دارد و یافت می شود.
شرح رویداد های تاریخی Pr، نظریه ها، اخبار، مطالب کلیدی، واژه های عرصه Pr، افراد برجسته ای که این فن و هنر را بسط و گسترش داده اند و بررسی روند تکاملی هنر pr است.
از سویی ده ها تن از شخصیت ها و صاحب نظرانی که در ارتقاء و اعتلای دانش و صنعت روابط عمومی ایران نقش محوری داشته اند و تا ثیرات شگرف و گسترده ای داشته و دارند و از خود یادگار هایی به جای گذاشته اند معرفی می شوند.
آشنایی با نظریه های روابط عمومی الگوسازی و الگوگیری آشنایی با کارکردها و نقش های روابط عمومی بستر سازی برای آفرینش تفکرات ناب و جدید از ویژگی های این دایرة المعارف است.
مولف سعی کرده گذشته وحال و آینده روابط عمومی را در ام القراء اسلام ایران اسلامی به تصویر بکشد.
از ویژگی های دیگر و اساس این دایرة المعارف می توان به مطالب و عناوین زیر اشاره نمود:

-         ده ها مدخل اصلی
-         سیر تطور روابط عمومی ایران
-         نقاط عطف روابط عمومی ایران
-         منابع روابط عمومی
-         آموزش روابط عمومی ها و آماده سازی برای هزاره دانایی
-         همکاری و همراهی ده ها استاد و دانشمند و صاحب نظر در عرصه روابط عمومی
-         همکاری موسسات، انجمن ها، گروه های علمی و تخصصی روابط عمومی ایران اهداف عمده از انتشار این مجموعه
-         ارائه تصویری روش، همه جانبه، علمی، کاربردی، فراگیر از روابط عمومی ایران، دیروز – امروز – وفرداهای روشن و پر امید و مشتاقان و دانشجویان روابط عمومی در ایران جهت انجام پژوهش های کاربردی در عرصه روابط عمومی
-         ارائه مسیر و راه و نمایش دستاورد های حاصله و توانمندی ها و امکانات باالقوه و بالفعل روابط عمومی در ایران
-         معرفی تشکل ها، انجمن ها، مجامع روابط عمومی
-         یکپارچه سازی و تجمیع و دپوی مقالات تخصصی مقالات و مطالعات سخنرانی ها در یک منبع مستقر
-         برخ کشیدن داشته های مان در عرصه روابط عمومی به جهانیان
-         کمک به تحقق جنبش نرم افزاری و تولید علم و اندیشه در گستره روابط عمومی که از دغدغه های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است
-         ارائه الگو ها و مدل های علمی روابط عمومی
-         معرفی کنفرانس ها، جشنواره ها، همایش های علمی و بین المللی کنگره ها ، سمپوزیم های تخصصی که در کشور برگزار شده است
-         معرفی سایت ها منابع و ماخذ کتب ونشریات و مقالات منتشره در یک کلمه کتاب شناسی Pr و بانک مقاله
-         مجموعه ای به عنوان بانک اطلاعاتی تمام عیار از هر آنچه که در حوزه های گسترده روابط عمومی ایران وجود دارد
-         بیان رویداد ها در غالب روز نگار Pr
-         بهره گیری از صدها منبع علمی و تخصصی و تلاش برای معرفی تلاش گران تعالی گران، کار شناسان و پیشکسوتان و دانشمندان مخاطبان دارة المعارف روابط عمومی ایران.
1-    متخصصان و کارشناسان Pr
2-    مدیران و روسای ادارات و سازمان ها
3-    کارکنان روابط عمومی
4-    انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی
5-    دانشجویان و دانش پژوهان مراکز علمی روابط عمومی
6-    محققان و پژوهشگران
7-    کتابخانه های سراسر کشور
8-    روزنامه نگاران، رسانگران و مشاوران تبلیغات و همه آنان که به مقوله ارتباطات و روابط عمومی علاقه مندند.
از نقطه نظر محتوایی دایرةالمعارف روابط عمومی ایران منبعی بی بدیل و بی نظیر در حوزه گستره روابط عمومی در کشور جهت بهره گیری علاقمندان – دانشجویان و کارشناسان این عرصه بوده و دارای شاخصه های ضروری لازم یک مجموعه را که عنوان دایرة المعارف را همراه خود  دارد خواهد بود
که بخشی از آن ها به شرح زیر می باشد:
1-پیشینه روابط عمومی در ایران
2-واژه شناسی روابط عمومی (فرهنگ واژگان)
3-کتاب شناسی روابط عمومی (انتشارات)
4-مقاله شناسی ضوابط عمومی (فهرستگان مقاله ها)
5-شخصیت شناسی روابط عمومی
6-رسانه شناسی روابط عمومی
7- تبلیغ شناسی روابط عمومی (فنون تبلیغات)
8-موضوع شناسی روابط عمومی
9-پایان نامه های روابط عمومی
10مولفان حوزه روابط عمومی
11-برند سازی در روابط عمومی
12-وظیفه شناسی و شرح وظایف روابط عمومی
13-بروشور سازی روابط عمومی
14-خبرنامه الکتریکی در روابط عمومی
15-سرمقاله نویسی در روابط عمومی
16-مقاله نویسی در روابط عمومی
17-گزارش نویسی در روابط عمومی
18-تهیه مصاحبه در روابط عمومی
19-مشتری مداری
20-ویرایش در روابط عمومی
21-پوستر روابط عمومی و تهیه آن
22-کارگاه آموزشی در روابط عمومی
23-برگزاری مراسم ها در روابط عمومی
24-برگزاری همایش ها در روابط عمومی
25-برگزاری نمایشگاه در روابط عمومی
26-برگزاری مسابقات فرهنگی در روابط عمومی
27-بازاریابی در روابط عمومی
28-مخاطب شناسی در روابط عمومی
29-طراحی سایت در روابط عمومی
30-ارتباط انسانی روابط عمومی
31-تحلیل محتوی در روابط عمومی
32-فرمهای مکاتباتی در روابط عمومی
33-ارتباط رسانه ها در روابط عمومی
34-نظریه ها در ارتباطی روابط عمومی
35-پیشگامان عرصه روابط عمومی
36-اعتبارنامه روابط عمومی
37-شرح عکس در روابط عمومی
38-بریده جراید در روابط عمومی
39-منشور اخلاقی در روابط عمومی
40-تیراژشمارگان
41-گفتگوی اینترنتی_چت)
42-تیتراژ _عناوین
43.-فرهنگ و مقوله های فرهنگی
44-بحران و مدیریت بحران
45- مدیران روابط عمومی
46-کارشناسان روابط عمومی
47-مجلات و نشریات عرصه روابط عمومی
48-شوراهای هماهنگی روابط عمومی ایران
49-نشانها و جوایز روابط عمومی
50-اصطلاح شناسی
51-موسسات و انجمن های روابط عمومی
52-وب سایت های روابط عمومی
53-مراکز علمی و دانشگاهی رواب عمومی در کشور
54-کنگره – همایش ها و سمینارهای ملی بین المللی و سنپوزیوم ها – گرد همایی ها
55-انواع و تقسیم بندی روابط عمومی
56-رسانه شناسی روابط عمومی
57- سیر تطور روابط عمومی
58-مستندسازی روابط عمومی (آرشیو)
59-بیانیه های کنگره ها روابط عمومی
60- مدل شناسی در روابط عمومی
61-تولید اندیشه در روابط عمومی
62-شهدای روابط عمومی
63-روابط عمومی های ایران
64-برنامه ریزی در روابط عمومی
65-معماری پیام در روابط عمومی
66-مخاطب شناسی در روابط عمومی
67-تحقیق و پژوهش در روابط عمومی
68-افکار سنجی در روابط عمومی
69-کارکرد روابط عمومی
70-نقش ها در روابط عمومی
71-فنون روابط عمومی
72-روابط عمومی اسلامی
73-انواع روابط عمومی
74-جامعه اطلاعاتی
75-رسانگری
76-مدیریت روابط عمومی
77-اصول روابط عمومی
78-ارتباطات رسانه ای
79-ارتباطات مردمی
80-عکاسی در روابط عمومی
81- تشریفات در روابط عمومی
82-فن بیان در روابط عمومی
83-افکار عمومی
84-ارتباطات تفسیری د رروابط عمومی
85-وبلاگ نویسی در روابط عمومی
86-تکنیک های بین الملل روابط عمومی
87-خبرنویسی در روابط عمومی
88-تعاریف در روابط عمومی
89-روابط عمومی الکترونیک
90-مهندسی فرهنگ
91دانش آموختگان روابط عمومی
92-اساتید روابط عمومی
93-نفد و انتقاد در روابط عمومی
94-کارآموزی در روابط عمومی
95-آموزش عمومی و تخصصی
96-تولید محتوی در روابط عمومی
97-ارتباطات مردمی
98-سوادرسانه ای
99-سایتها و وبلاگهای روابط عمومی
100-گرافیک اطلاع رسانی در روابط عمومی
101-رسانه های اجتماعی
102-استانداردسازی در روابط عمومی
103-انجمن ها – تشکل ها و موسسات روابط عمومی
104-کلام بزرگان روابط عمومی
105-تجمعات در روابط عمومی و انواع آن
106-رویدادهای روابط عمومی
107-بزرگان روابط عمومی
108-روابط عمومی های برتر کشور
109-کارشناسان برتر روابط عمومی
110-شبکه های اطلاع رسانی روابط عمومی ایران
111-روابط عمومی در فرهنگ نامه های ایران
112-برنامه ریزی و گزارش عملکرد در pr
113-کارت ویزیت
114-روابط عمومی در موسسات نظامی و انتظامی
115-هوشمندسازی درpr
116-هوشیارسازی درpr
117-نمایشگاه در pr
118-پدر ارتباطات انسانی دکتر علی اکبر فرهنگی
119-روابط عمومی یک پارچه
120-اخلاق در روابط عمومی
121-روابط عمومی دانایی محور
122-تولید فکر و اطلاعات در pr
123-مهارتهای ارتباطی
124-نقدوانتقادپذیری در pr
125-شایسته ورزی و شایسته سالاری در pr
126-عصر ظهور موعود جهانی pr
127-پورتال و pr
128-اینفوگرافی در pr(گرافیک خبری)
129-نو آوری و خلاقیت در pr
130-روز شمار روابط عمومی ایران
131-ناشران روابط عمومی
132-مولتی مدیا و روابط عمومی
133-تولید محتوایی
134-اشعار روابط عمومی
135-معماری و مهندسی پیام در pr
136-پدر فن آوری نوین ایران دکتر علی اکبر جلالی
137-تحقیق و پژوهش در pr
138-آموزش در pr
139-روزنامه نگاری
140-برگزیدگان pr
141-ژن و pr
142-جستجوگر pr
144-کالاسازی اطلاعات
145-اسکار pr
146-تکریم ارباب رجوع
147-سواد رسانه ای
148-فناوریهای جدید و pr
149-حقوق ارتباطات و رسانه ها
150-پانل های تخصصی در pr
151-روابط رسانه ای
152-نشان های برتر روابط عمومی ایران
153-پکیچ روابط عمومی
154-بسته های پیشنهادی برای pr
155-اصول اخلاقی در pr
156-منشور اخلاقی فارغ التحصیلان pr
157-روز روابط عمومی
158-روز جهانی جامعه اطلاعاتی
159-روز رسانه های اجتماعی
160-روز جهانی مطبوعات
161-آیین نامه های وظایف و اختیارات pr
162-پدر روابط عمومی ایران دکتر حمید نطقی
163-فهرستگان اخبار pr
164-روابط عمومی های برتر
165-روابط عمومی سنتی
166-رادیو هنر هشتم
167-روابط عمومی دیجیتال
168-روابط عمومی 2
169-تعاریف pr
170-سازمان آگاهی
171-جامعه آگاهی
172-مهندسی دانایی و pr
173-باورپذیری افراد جامعه
174-ارتباطات و پذیرفتن پیام
175-عناصر پیام و ارتباطات
176-آشنایی با روزنامه نگاری
177-آینده نگری
178-فرهنگ سازی
179-ارتباطات مردمی
180-فرمول جاودان  pr
181-مشکلات روابط عمومی در ایران
183-ضوابط روابط عمومی
183-خبرگزاری های pr
184-رسانه دیجیتال
185-کاربردهای رسانه اجتماعی برای pr
186-هوش جمعی
187-ویکی ها
189-پادکست
189-فروم ها
190-یوتیوب
191-میکروبلاک ها
192-توتیر
193-فیس بوک
194-فناوری اطلاعات
195-روابط عمومی آنلاین
196-روابط عمومی سایبر
197-روابط عمومی مجازی
198-روابط عمومی اینترنتی
199-عصر اطلاعات
200-دولت الکترونیک
201-شهرو شهروند الکترونیک
202-توانمندسازی pr
203-ارتباطات مردمی
204-رویداد نگاری pr
205-وبلاگ هی برتر pr
206-مشخصات روابط عمومی های وزارت خانه ها و اطلاعات و ارگان ها
207-مهندسی فرهنگ
208-مهندسی اطلاعات
209-مهندسی پیام
210-هنر روابط عمومی
211-سواد اطلاعاتی
212-چهرهای برگزیده سال pr
213-پیشکسوت برگزیده سال pr
214-کتاب های برگزیده pr
215-سفرهای علمی pr
216-تئوری های روابط عمومی
217-گرایش های روابط عمومی
218-خطاهای pr
219-آیین نامه های pr
220-منشور روابط عمومی
221-افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه روابط عمومی و ارتباطات
222-توریسم روابط عمومی
223-مدیریت ارتباطات بین المللی
224-روابط عمومی جهانی
225-روابط عمومی و چشم انداز 20ساله
226-بومی سازی pr
227-روابط عمومی همراه
228-پژوهش و تحقیق در pr
229-تفاهم نامه های همکاری pr
230-اتاق فکر در pr
231-مدیریت زمان در pr
232-دل افزاری در pr
233-تصمیم سازی و تصمیم گیری در pr
234-آینده پژوهشی در pr
235-نگارش در روابط عمومی
236-ساختار روابط عمومی
237-فرهنگ سازی در روابط عمومی
238-دهکده جهانی
239-تکنیک های رسانه ای
240-آیین نامه ها و بخشنامه های pr
241-سالنامه های روابط عمومی
242-جامعه شناسی روابط عمومی در ایران
243-سازمانهای ملی روابط عمومی
244-شرکت های خصوصی روابط عمومی
245-آموزش روابط عمومی
246-متقاعد سازی در روابط عمومی
و ده ها عنوان دیگر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
...
| 1392/7/23 - 20:38 |     1     0     |
سلام
من از شنیدن این خبر واقعا خوشحال شدم... ممنون از همگی
دانشجوی کارشناسی روابط عمومی

جبار باقری
| 1392/8/10 - 18:39 |     1     0     |
استاد با اخلاق وارجمند جناب دکتر صبری توفیق تان را آرزو مندم.خبرشادی بخشی بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد