درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6012صفحه نخست » یکشنبه، 21 مهر 1392 - 10:41
باید به نشر، نگاه فرازمانی، فرامکانی و فرا نسلی داشته باشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تخصصی «جهان حرفه‌ای نشر؛ اشتراکات و افتراقات» با سخنرانی دکتر علی زارعی نجفدری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی در آخرین روز از شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت، که به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه کتاب شناخته می‌شود، برگزار شد.علی زارعی نجفدری

به گزارش شارا، وی در سخنان خود با اشاره به اینکه تولیدکنندگان فکر و علم ، پدیدآورندگان کتاب و مخاطبان از اقشار مختلف جامعه، اساس و بنیان نشر را تشکیل می دهند گفت: برای اینکه به اشتراکات حرفه ای جهان نشر افزوده و از افتراقات آن کاسته شود باید به نشر، نگاه فرازمانی، فرامکانی و فرا نسلی داشته باشیم.

زارعی نجفدری در ادامه سخنان خود به بیان برخی از مهم ترین اشتراکات و افتراقات این حوزه پرداخت.

تألیف، ترجمه و اقتباس، موضوع یابی، تعامل حرفه ای، چاپ اول و تولید علم، نسخه پردازی و ویرایش، حرفه ای شدن نشر، کپی رایت، نشر الکترونیک، شکل و قالب، اقتصاد نشر، تیراژ تولید و توزیع، سرفصل موضوعاتی بود که مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی به تشریح آن ها پرداخت.

او در مورد ظرفیت ها و فرصت های همکاری ناشران در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی گفت: ظرفیت ها و فرصت های همکاری در سه حوزه ظرفیت ها و فرصت های علمی و هم افزایی قابلیت های دانش، ظرفیت ها و فرصت های فنی و توسعه دانش حرفه ای و ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی و کاهش قیمت تمام شده کتاب قابل بررسی و پیگیری است.

گفتنی است انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان یکی از ناشران برجسته کشور، در سال‌های اخیرعلاوه بر برپایی غرفه و مذاکره با ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، در سمینارهایی که همزمان با این رویداد مهم فرهنگی، برگزار می‌شود، مشارکت فعالانه داشته است.

انتشارات علمی و فرهنگی با 270 عنوان کتاب چاپی و الکترونیک خود به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی در این نمایشگاه حاضر است.

شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز به کار خود پایان می‌دهد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد