درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5991صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 21 مهر 1392 - 03:25
فرق ما با میلیاردر معروف ایرانی!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،رضا ساکی- شانس یعنی این، نه مثل ما که نصف حقوق پدرمان را می‌گرفتیم برای دُنگ صبحانه و ناهار سربازی. البته بنده در دوران سربازی، شانس آورده بودم و مسئول تزریق جارو و خاک‌انداز در میدان صبحگاه بودم!



عمه بزرگم خوش‌شانس‌ترین فرد خانواده ماست. او در سال 1364 در قرعه‌کشی بانک یک پنکه برنده شد؛ از آن پنکه‌هایی که چراغ رنگی هم داشتند. قبل از آن و بعد از آن هیچ‌کس در خانواده‌ی ما در هیچ قرعه‌کشی‌ای برنده نشد. البته در آن زمان به اندازه یک رنو 5 در حساب عمه من پول بود، ولی پنکه برنده شد. به هر حال هنوز پنکه‌ی عمه جان، نماد شانس و موفقیت در خانواده ماست!

نمی‌دانم شما انسان خوش‌شانسی هستید یا نه، ولی من خودم زیاد شانس ندارم. آن وقت‌ها که ما بچه بودیم، چیزی بود به نام شانسی. جعبه‌ای بود که خانه‌های زیادی داشت و توی خانه‌ها چیزهایی مثل آدامس و لواشک و اسباب‌بازی و... بود. شانسی پولی بود، یعنی باید سکه یک یا دو تومانی می‌دادی تا بتوانی یکی از خانه‌ها را انتخاب کنی. بعد صاحب شانسی آن را برایت باز می‌کرد و اگر پوچ نبود، چیزی برنده می‌شدی! بنده در تمام مدت کودکی و نوجوانی، استاد پیدا کردن خانه‌های پوچ بودم و حتا یک بار نشد که از شانسی چیزی برنده بشوم.

اصولا برای شانس پیدا کردن، باید شانس داشت که ما نداریم، یعنی داریم، ولی شانس‌مان در حد پنکه است و مثل این‌هایی که هر شب در تلویزیون می‌خندند و ماشین برنده می‌شوند، نیستیم. ما حتا اگر صد سال محصولی را بخریم، چیزی برنده نمی‌شویم، اما یک آدم شانس‌دار با یک‌بار خریدن، برنده می‌شود!

چند هفته پیش با یکی از آدم‌های شانس‌دار و میلیاردر که خیلی هم معروف است، گفت‌وگویی شده و معلوم شده بود که ایشان در سال‌ها پیش و در دوران سربازی و بعد از آن، مسؤول تزریق دلارهای بانک مرکزی به بازار بوده است و روزی 17 میلیون تومان درآمد داشته است. شانس یعنی این، نه مثل ما که نصف حقوق پدرمان را می‌گرفتیم برای دُنگ صبحانه و ناهار سربازی. البته بنده در دوران سربازی، شانس آورده بودم و مسؤول تزریق جارو و خاک‌انداز در میدان صبحگاه بودم! خواستم بدانید که همه زندگی من بدون شانس نگذشته است.

باقی بقای‌تان!
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد