درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 21:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5977صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1392 - 13:54
حاشیه های اولین کنفرانس مطبوعاتی سرپرست وزارت ورزش و جوانان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اولین کنفرانس مطبوعاتی «سیدرضا صالحی امیری» سرپرست وزارت ورزش و جوانان بعد از ۵۵ روز ازانتصاب وی باموضوع معارفه معاونان و مدیران کل این وزارتخانه در محل آکادمی ملی المپیک با حاشیه هایی همراه بود.سید رضا سید صالحی


به گزارش شارا به نقل از ایرنا، در این جلسه همراه سرپرست وزارت ورزش وجوانان،«نصرالله سجادی» معاون ورزش حرفه ای وقهرمانی، حجت الاسلام و المسلمین «ناصر نقویان» سرپرست معاونت فرهنگی، کیومرث هاشمی مشاور وزیرومدیرکل دفتروزارتی،«محمود خسروی وفا» معاون ورزش همگانی ،«مناف هاشمی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی، «مازیار ناظمی» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی حضور داشتند.


* در دعوتنامه وزارت ورزش و جوانان قرار بود جلسه ساعت ۹ صبح در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شود که این جلسه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


* در شروع جلسه حدود ۳۰ تا ۳۵ خبرنگار از روزنامه ها، خبرگزاری ها و رسانه های تصویری حضور داشتند که این تعداد به مرور به حدود ۶۰ نفر افزایش یافت.


* شروع کننده این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی بود که به سبب بروز مشکل برای سیستم صوتی از مسوولان سالن خواست مشکل را برطرف کنند.


* عکاسان ورزشی که در این جلسه حضور پررنگی داشتند، از ابتدای ورود سرپرست وزارت ورزش و جوانان تا پایان جلسه لحظه ای دست از کار نکشیدند و از کوچکترین حرکت مسوولان حاضر در این نشست عکسبرداری می کردند.


* سرپرست وزارت ورزش و جوانان در ابتدای جلسه در مدت ۲۵ دقیقه، ۱۳ رویکرد مهم خود را در وزارت ورزش و جوانان بیان کرد و پس از آن قرار بود نصرالله سجادی مواردی را بیان کند که به دلیل جلسه ساعت ۱۱صالحی امیری مقرر شد خبرنگاران سوالات خود را مطرح کنند که این جلسه به دلیل سوالات متعدد خبرنگاران تا ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه طول کشید ولی بازهم خبرنگارانی فرصت نیافتند سوالات خود را مطرح کنند.


* اولین سوال این جلسه را خبرنگاری از سرپرست وزارت ورزش و جوانان در باره گلایه های کشتی گیران پرسید که چرا برای استقبال والیبالیست ها به فرودگاه امام (ره) رفته بود ولی برای کشتی آزاد که قهرمان جهان شده بود به فرودگاه نرفت.


* سالم سازی درورزش، برنامه هابرای گرفتن حق واقعی ورزش واخذ یک درصد، برنامه وزارت ورزش برای کسب نتایج بهتر در بازی های اسیایی و المپیک با توجه به نتایج درخشان در المپیک لندن، علت مشخص نشدن معاون ورزش بانوان، اساسنامه فدراسیون ها، ورزش بانوان، رابطه وزارت ورزش وجوانان با کمیته ملی المپیک، تشکیل سازمان نظام ورزشی وفدراسیون ورزشی زنان مسلمان از جمله سووالاتی بود که از سرپرست وزارت ورزش پرسیده شد.


*همچنین سووالات فرهنگ در ورزش با توجه به اتفاقات اخیری که در ورزش کشور به خصوص فوتبال رخ داده بود بخش قابل توجهی از سووالات را بخود اختصاص داده بود که در این زمینه به غیرازدکتر صالحی امیری، حجت الاسلام و المسلمین نقویان سرپرست معاونت فرهنگی نیز اظهار نظر کرد.


* نقویان بعد از صبحت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص فرهنگ و معرفی سرپرست معاونت فرهنگی به مزاح گفت که آقای صالحی امیری مرا مورد نوازش فرهنگی قرار دادند که موجب خنده مسوولان و خبرنگاران شد.
نقویان گفت: متاسفانه بیشتر خبرنگاران به دنبال گسترش اخلاق در ورزش نیستند ، بلکه به دنبال سوژه هستند که آن را بزرگ کنند ، مثلا بگویند که فلانی رشوه گرفته است.
وی از ناظمی نیز انتقاد کرد که نباید تمام وقت را به خبرنگاران خانم اختصاص می داد که در این لحظه با تشویق آقایان مواجه شد.
یکی از خبرنگاران خانم نیز گفت که ما خبرنگاریم و حق خودمان را می گیریم که نقویان به او گفت: شما باید حق مردم و کشور را بگیرید.


* نقویان در بخش دیگری از سخنان خود گفت که متاسفانه مطب های زیبایی بسیار شلوغ است و خانم ها اکنون استقبال زیادی ازجراحی های زیبایی که دردش از درد زایمان بیشتر است، می کنند.


* ترکیب نشستن خبرنگاران دراین جلسه به گونه ای بود که خبرنگاران خانم که تعداد آنان حدود ۱۲نفر بود دریک سمت جلسه نشسته بودند و بقیه صندلی نیزبه آقایان اختصاص داشت که اتفاقا مازیار ناظمی جلسه پرسش و پاسخ را از سمت خبرنگاران خانم شروع کرد و به همین سبب بعد از آنکه همه خانم ها سووالات خود را پرسیدند برای سووالات آقایان وقت کمی مانده بود.


* یکی ازخبرنگاران در انتقاد از بحث فرهنگ در ورزش گفت که عمدتا مسوولان به این امر دامن می زنند.


* یکی دیگر از خبرنگاران از وقت کم سرپرست وزارت ورزش برای این نشست انتقاد کرد.


* نقویان در پاسخ به این خبرنگار گفت: این خبرنگار خودش حتی یک ربع زودتر از آقای صالحی امیری بیرون رفت من اگر اختیار داشتم دو جلسه وی راازنشست های وزیر منع می کردم. فرهنگ در ورزش خیلی جدی است و ما آنقدر که از بداخلاقی و بی فرهنگی رنج می بریم از کمبود بودجه رنج نمی بریم.


* سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران در رابطه با سیاست زدایی و یا سیاست زدگی در ورزش گفت: برنامه های ما در راستای سیاست زدایی بوده و مبنای انتخاب نیز براساس گرایشات سیاسی و حزبی نبوده است، بلکه مبتنی بر شایسته سالاری بود. برای دورنگاه داشتن ورزش و سیاست باید راه طولانی طی شود و این امر جزو رویکردهای من است و در انتخابات معاونین و مدیران خود به این امر توجه داشته ام.


* یکی دیگر ازخبرنگاران نیز به سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت که علاقمندان به ورزش از شما ورزش می خواهند نه فرهنگ . که سخنان وی با واکنش حجت الاسلام و المسلمین نقویان روبرو شد.


* سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سووال خبرنگار ورزشی صدا وسیما در رابطه با اینکه مسوولان مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام بصورت اتوبوسی وارد مدیریت های مختلف شده اند، خاطرنشان کرد:جامعه ما به گفتمان اعتدال توجه کرد و دکتر روحانی را برگزید که در فرصتی مناسب در این خصوص توضیح خواهم داد.
صالحی امیری تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد مدیران دولت خارج از مرکز تحقیقات هستند و به طور کلی ۹۰درصد مدیران منسوب شده رابطه ای با مرکزتحقیقات ندارند بلکه با گفتمان اعتدال نسبت دارند.


* جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران از سرپرست وزارت ورزش و جوانان تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به طول انجامید و بعد از وی نصرالله سجادی، کیومرث هاشمی و خسروی وفا در جلسه باقی ماندند که روندجلسه به گونه ای پیش رفت که به مصاحبه مطبوعاتی معاون ورزش حرفه ای وقهرمانی تبدیل شد.


* خسروی وفا نیز در پاسخ به پرسش خبرنگاران از آنان خواست در جلسه ای دیگر و با فرصت بیشتر در خدمت آنان باشد تا بتواند حق ورزش همگانی را ادا کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد