درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5889صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 18:57
نقش روابط عمومی در تمامی سازمان ها یک نقش بی بدیل است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام گفت: نقش روابط عمومی در تمامی سازمان ها یک نقش بی بدیل بوده و دنیای امروز بدون هیچ شبهه‌ای این مطلب را قبول کرده است.

شهاب زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار کرد: نقش روابط عمومی در تمامی سازمان ها یک نقش بی بدیل بوده و دنیای امروز بدون هیچ شبهه‌ای این مطلب را قبول کرده است.

وی افزود: روابط عمومی جایگاهی دارد که در سطوح استراتژیک و عالی سازمان ها قرار داشته و یا در مدیریت استراتژیک سازمان ها نقشی اساس دارد.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام تصریح کرد: باید بدانیم که حتی در جوامع فراصنعتی عالی‌ترین مدیران سازمان‌ها از میان کارگزاران روابط‌عمومی انتخاب شده اند.

وی گفت: برای اینکه سازمان‌ها بتوانند تهدیدها و نقاط قوت خود را بشناسند باید بدانیم که برای این منظور، عنصری بهتر از روابط عمومی وجود ندارد.

زارعی افزود: روابط عمومی کارآمد باید عناصر اطلاعاتی داشته باشد که بتواند اطلاعات مورد نظر را تهیه و جذب کند و در این صورت است که می تواند نقش و جایگاهی استراتژیک پیدا کند.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام تصریح کرد: کاملا به جا است که روابط عمومی را جز استراتژیست‌های سازمان ها قرار دهند و هر جایی که تصمیمی استراتژیک اتخاذ می‌شود باید روابط عمومی حضور داشته باشد.

وی گفت: تقویت فرآیند مشتری‌مداری و افزایش همبستگی در خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد را می توان از بهترین وظایف روابط عمومی بیان کرد، چرا که روابط عمومی حلقه واسط بین مشتریان و مجموعه است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد