شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر علی اکبر جلالی در نخستین همایش زن و روابط عمومی گفت: باید در نگاه به روابط عمومی واقعیت های جهان را بپذیریم و فیسبوک، تویتر و لینکداین واقعیت های جهان امروز هستند.
این استاد دانش گاه علم و صنعت با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در روابط عمومی، مهمترین بعد فعالیت روابط عمومی را تولید محتوا دانست و افزود: بایستی زنان سعی کنند در همین قسمت فعالیت های خود را ادامه دهند و این قطعا کمک خواهد کرد که در پست های مدیریتی ارشد نیز پذیرفته شوند.
وی با اشاره به اهمیت افزایش نقش زنان در تصمیم سازی تصریح کرد: ما بایستی سعی کنیم که حداقل 25 درصد از نمایندگان مجلس از زنان انتخاب شوند و این انتخاب قطعا به افزایش حضور زنان در بخش های تصمیم ساز کشور خواهد انجامید.
پدر علم فناوری اطلاعات ایران افزود: مهمترین ابزاری که برای بهبود جایگاه زنان وجود دارد این است که آنان باید شبکه ای فکر کنند و ارزش های خودشان را از بالاترین مقام سازمان کمتر ندانند.
همایش زن و روابط عمومی امروز با حضور زنان فعال در حوزه روابط عمومی در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه سازمان ایرانی مجامع بین المللی به کار خود خاتمه داد.
|