درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5870صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 16 مهر 1392 - 20:51
عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی: نقش زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی کمرنگ است
عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی در خصوص جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از حضور زنان در بخش های مدیریتی کشور از یک سو و عدم تعریف مشخص از جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری کشور، طبیعتا نمی توان توقع داشت جایگاه زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی از نقش پررنگی برخوردار باشد. دکتر بیتا شاه منصوری با اشاره
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی در خصوص جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از حضور زنان در بخش های مدیریتی کشور از یک سو و عدم تعریف مشخص از جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری کشور، طبیعتا نمی توان توقع داشت جایگاه زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی از نقش پررنگی برخوردار باشد.
 دکتر بیتا شاه منصوری با اشاره به جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی در سطوح مدیریتی، اظهار داشت: محدودیت انتخاب زنان برای تصدی گری مشاغل خاص از جمله روابط عمومی که حرفه ای زنانه محسوب می شود، از موضوعاتی است که مدیران ارشد را با تنگنا مواجه کرده است. این وضعیت به گونه ای است که در حال حاضر شمار مدیران مرد در کشور ما 35 برابر مدیران زن افزایش یافته است.
 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وی در پایان تصریح کرد: تعداد شاغلان زن در پست های اداری روابط عمومی افزایش یافته است اما هنوز مدیران ارشد سازمان ها ترجیح می دهند مدیریت روابط عمومی ها را به مردان بسپارند.
 ستاد خبری
 
 
 همکار ارجمند: روز هفدهم مهرماه سال جاری، اخبار همایش به صورت لحظه ای روی وبسایت همایش به نشانی www.prwomen.ir منتشر می شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد