درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5855صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 12:09
ثبات مدیریت در روابط عمومی شرط ارتقای کارایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران بر ایجاد ثبات مدیریت در روابط عمومی با هدف افزایش کارایی و ارایه خدمات مطلوب در این شرکت تاکید کرد.


به گزارش شارا  به نقل از نفت ما ،مهندس حمیدرضا عراقی امروز در بیست و ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: مدیریت روابط عمومی اولین جایی است که مورد هجمه واقع می شود، این درحالی است که تغییرات پیایی در این واحد، بر عملکرد سازمان ها تاثیر منفی خواهد داشت.


معاون وزیر نفت در امروز گاز با تاکید بر نقش مهم و خطیر روابط عمومی در اطلاع رسانی در صنعت نفت، اظهار داشت: ایجاد  فضای اعتماد از سوی این واحد ضروری است.
عراقی آموزش نیروی انسانی را  از الزامات کار دانست و گفت: کارکنان شاغل در واحدهای مختلف  از جمله روابط عمومی ،اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری به منظور ارتقای سطح کار، به آموزش نیاز دارند.


وی اظهار داشت: روابط عمومی ها باید بر محتوا و کیفیت اخبار منتشر شده، توجه داشته باشند و در این امر باید زمان اعلام خبر و شناسایی مخاطب در اطلاع رسانی مدنظر قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، با بیان این که سازمان  روابط عمومی به افراد باتجربه در این حیطه نیاز دارد، اظهار داشت: در  روابط عمومی ها ، تاکنون کمتر به این موضوع توجه شده است.


بیست و ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران صبح امروز (سه شنبه ١٦ مهر ماه) با حضور برخی روسا و مدیران این شرکت در برج گاز برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد