درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 08:13
مزایای شرکت در دومین سمینار روابط عمومی از زبان رئیس افتخاری سمینار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس افتخاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان گفت: برگزاری سمینارهایی با سطح علمی بالا در خوزستان علاوه بر اینکه موجب ارتقا توان علمی فعالان عرصه روابط عمومی می شود، موجب کاهش بسیاری از هزینه های اضافی و خروج سرمایه از استان، ناشی از شرکت در همایش های خارج استانی، خواهد شد.


به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمدرضا ایزدی با اشاره به برگزاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان در تاریخ هشتم آبان، اظهار کرد: در این سمینار که با عنوان "روابط عمومی حرفه ای الکترونیک و ارتباطات موثر" برگزار می شود، اساتید مجرب و مطرح کشوری که از سرآمدان علم ارتباطات و روابط عمومی در کشور هستند، حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در سمینار، افزود: گواهینامه حاضران در این سمینار از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان صادر می شود که این گواهینامه برای مدیریت نیروی انسانی و کارگزینی تمام سازمان ها، ادارات کل و شرکت های دولتی و خصوصی در سطح کشور معتبر است.


مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای سیاست گذاری سمینار تصریح کرد: شورای سیاستگذاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان متشکل از جمعی از علاقمندان با تجربه و متخصص در حوزه روابط عمومی است که تمام نیروی خود را برای برگزاری هر چه بهتر و علمی تر این سمینار به کار گرفته اند و امیدواریم که بتوانیم خدمتی در جهت افزایش و ارتفاع سطح علمی و دانش روابط عمومی همکاران در سازمان ها ارائه دهیم.


ایزدی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین سمینارهایی در ارتقا سطح علمی فعالان روابط عمومی، گفت: از آنجایی که روابط عمومی ها در سازمان ها به عنوان ویترین و پیشانی سازمان ها قلمداد می شوند، مدیران هر قدر به روابط عمومی های خود بهاء دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس  به مردم و همکاران بر می گردد. یک روابط عمومی زمانی می تواند موثر واقع شود و تاثیرگذار باشد که علم استفاده از ارتباطات پنجگانه خود را  تقویت و به روز کند و این مهم با شرکت در چنین کلاس ها و سمینارهایی به دست می آید، در نتیجه شاهد حل بسیاری از مشکلات درون و برون سازمانی خواهیم بود.


رئیس افتخاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان اظهار کرد: در کمتر استانی شاهد برگزاری چنین سمینارهایی هستیم و امیدواریم ساعات برگزاری این کلاس ها در خوزستان بیشتر شود تا تاثیر بیشتری نیز در استان داشته باشد. نمونه چنین کلاس ها و سمینارهایی با همین سطح و سبک و سیاق مشابه در تهران بسیار برگزار می شود؛ شرکت در سمینارهای تهران، هزینه های رفت و برگشت، حق ماموریت، هزینه بالای شرکت در سمینار، خارج شدن سرمایه از استان و مشکلات دیگری را به همراه دارد و این در حالی است که سمینارهای استانی تفاوتی با سمینارهای تهران ندارند و حضور در برنامه های استانی هزینه های زیادی را از دوش سازمان ها بر می دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد