درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5845صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 06:05
روابط عمومی سینمای ایران، عضو خانه سینما شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما شامگاه گذشته با تصویب اساسنامه اصلاح شده، اضافه شدن دو صنف جدید به خانه سینما به پایان رسید.

به گزارش شارا به نقل از پانا ، شامگاه گذشته مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما در ساختمان اصلی خانه سینما در خیابان «سمنان» برگزار شد و رییس هیات مدیره خانه سینما پس از پایان مجمع در یک نشست خبری توضیحاتی را به اهالی رسانه ارایه کرد.

بر اساس این گزارش ؛ فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما با اشاره به این مطلب که در این مجمع سه دستور جلسه داشتیم؛ گفت: دستور اول ( انتخابات هیات مدیره) با رای مجمع عمومی اساسا از موضوع خارج و دوره ماموریت هیات مدیره فعلی برای سه ماه آینده، تمدید شد.به این ترتیب در مدت سه ماهی که ماموریت هیات مدیره فعلی تمدید شده، باید نسبت به طی مراحل قانونی ثبت اساسنامه تصویب شده اقدام شود و پس از طی مراحل قانونی ثبت و درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی، اساسنامه جدید مبنای هیات مدیره و اعضاء خانه سینما قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سه ماه بعد مجمع عمومی دیگری برگزار می‌شود و در آنجا انتخابات هیات مدیره بر مبنای اساسنامه جدید خانه سینما برگزار می‌شود و ترکیب مجمع عمومی خانه سینما متفاوت خواهد شد.

توحیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که در این سه ماه نظارت بر مجامع اصناف عضو خانه سینما و انتخابات شوراهای مرکزی و هیات مدیره‌های کانون‌های عضو پیگیری می‌شود ؛اظهار کرد: طبیعتا نماینده‌های اصناف با مدیریت شوراهای مرکزی جدید خود در مجمع عمومی آینده شرکت می‌کنند.همچنین دستور دوم مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما یعنی بررسی پیشنهاد تقاضای عضویت دو صنف جدید هم بررسی شد؛دو صنف طراحان جلوه‌های ویژه بصری و سازندگان مواد تبلیغی و روابط عمومی سینمای ایران متقاضی عضویت در خانه سینما بودند که این پیشنهاد بررسی شد و پس از طرح، مجمع عمومی نسبت به عضویت آنها رای مثبت کرد، براین اساس اصناف سی‌ام و سی‌ویکم خانه سینما امشب به خانواده خانه سینمای ایران پیوستند.

وی تصریح کرد: دستور سوم مجمع عمومی فوق‌العاده شامل بررسی و تصویب اساسنامه اصلاح شده پیشنهادی هیات 7 نفره بود؛ با توجه به اینکه اساسنامه در مجمع عمومی غیررسمی مورخ 6 مرداد 1392 یک بار مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود و در جلسات پیش مجمع هم درباره آن گفت‌وگو شده بود، کل اساسنامه در مجمع عمومی فوق‌العاده امروز تصویب شد.

وی یادآور شد: همچنین پیشنهاد اصلاح دو بند از ماده 12 درباره شرایط انتخاب شوندگان در هیات مدیره خانه سینما نیز مطرح و تصویب شد.در این دو بند «التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه» و نیز «تابعیت جمهوری اسلامی ایران» (به جای تابعیت ایرانی) به شرایط انتخاب‌شوندگان اضافه شد.

رییس هیات مدیره خانه سینما با اشاره به این مطلب که اساسنامه‌ای  مورد تصویب مجمع  به وزارت ارشاد ارسال خواهد شد؛گفت: وزارت ارشاد در مرجع ذیصلاح خود یعنی هیات رسیدگی به نظارت بر مراکز فرهنگی و هنری بررسی و در صورت تصویب ابلاغ شود. اگر در این هیات مواردی برای اصلاح تشخیص داده شود، آنها را به خانه سینما اعلام می‌کنند و طبیعتا بر مبنای آنها یک بار دیگر ناچاریم در مجمع عمومی رای‌گیری کنیم و پس از آن اساسنامه برای ثبت به دفتر ثبت شرکت‌ها ارجاع داده می‌شود.

توحیدی با اشاره به اینکه این مجمع بسیار منظم و با شکوه برگزار شد، گفت: در این مجمع عمومی فوق‌العاده 28 صنف از 29 صنف عضو خانه سینما حضور داشتند و برگزاری مجمع نقطه پایانی بر روندی که با دستور انحلال خانه سینما در 13 دی ماه سال 90 شروع شد، بود. امروز روندی که در گذشته آغاز شده بود با تدبیر مناسب دولت یازدهم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست مدبر سازمان سینمایی، ناظر وزارت ارشاد و نیز همکاری کمیسیون فرهنگی به پایان رسید و امیدوارم این تجربه دو ساله، سرمایه آینده جامعه اصناف سینمای ایران باشد.

وی با اشاره به این مطلب که  اگر با نگاه خوشبینانه به این قضیه نگاه کنیم باید بگوییم عدو سبب خیر شد،گفت:  این دو سال باعث شد اصناف سینمای ایران قواعد زندگی جمعی را بیشتر بیاموزند و کوشش کنند با اتکا به قانون، نهاد صنفی خود را دوباره احیا کنند و این یک تجربه جدی برای جامعه مدنی ایران است.

رییس هیات مدیره‌ی خانه‌ی سینما ادامه داد:  از نیروی انتظامی، دیوان عدالت اداری، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های دیگری که در این مدت در موضوع خانه سینما همکاری کردند و نیز از مطبوعات و رسانه‌ها تشکر کرد.

توحیدی در بخش پایانی این نشست در پاسخ به اینکه اگر تا سه ماه آینده صنف دیگری قرار باشد به خانه سینما اضافه شود آیا باید مجمع عمومی دیگری برگزار شود، گفت: اصناف دیگری قرار نیست، پذیرفته شوند. آنهایی که بودند امشب در این جلسه حضور داشتند، در حال حاضر سه صنف دو پاره داریم که شامل صنوف فیلمنامه‌نویسان، تهیه‌کنندگان و دستیاران فیلمبرداران می‌شود.

وی اضافه کرد: صنف هایی که دو پاره هستند در مجمع عمومی خود انتخاباتی را برگزار می‌کنند و یکی خواهند شد. صنف کانون کارگردانان نیز که چندی قبل صنف دیگری مشابه با نام آن تاسیس شده بود، برخی از اعضای آن اعلام کردند که عضو کانون کارگردانان خانه سینما هستند.

توحیدی همچنین اشاره کرد که در مجمع عمومی فوق‌العاده امروز تنها صنف سینماداران شرکت نکرده بودند.

یادآور می شود؛ در مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما نمایندگان صنف‌های مختلف حضور داشتند که به همایون اسعدیان (رییس کانون کارگردانان)، داوود رشیدی (رییس کانون بازیگران)، مجتبی میرطهماسب، رضا مقدسیان، سیروس الوند، پروین صفری، مرتضی رزاق‌کریمی، علی دهکردی، محمد اطیابی، غلامرضا موسوی، زینت رضا، آناهید آباد، بهزاد آدینه، مصطفی احمدی، منوچهر شاهسواری، وجیه‌الله شهیدی، حمید دهقان‌پور، جابر قاسمعلی، عزیز‌الله مشهدی، کیوان کثیریان، زهرا مشتاق و داریوش فرهنگ و... می‌توان اشاره کرد.

جمال خندان کوچکی وکیل خانه‌ی سینما ، محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل خانه‌ی سینما و ابراهیم مختاری،محمدرضا مویینی، محمد سریر، امیر اثباتی،سیروس الوند از اعضاء هیات مدیره‌ی خانه‌ی سینما بودند که در این نشست حضور داشتند.

محمد حیدری به هیات مدیره‌خانه‌ سینما چه نوشت

محمد حیدری نماینده سازمان سینمایی در انتخابات خانه‌ی سینما در نامه‌ای که در حاشیه‌ی مجمع عمومی خانه‌ی سینما در اختیار اهالی رسانه قرار گرفت، نوشته است:

«با سلام»

ضمن تبریک مجدد بازگشایی خانه سینما و سپاس فراوان از زحمات بسیار از آن هیات مدیره محترم درخصوص صبوری و عبور مدبرانه از ورطه مشکلات و مسائل پیش آمده، لازم است یادآوری کنم با توجه به ماموریت اینجانب به عنوان ناظر و نماینده سازمان سینمایی در فرآیند برگزاری مجمع عمومی و نظر به اینکه کلیه مراحل تشکیل مجمع عمومی مورخ 15 مهر ماه منطبق با قانون صورت پذیرفته و کلیه صنوف عضو با تحویل مدارک و دریافت رسید از امکان شرکت در این جلسه عمومی برخوردارند توجه آن هیات مدیره محترم را به نکات زیر جلب می‌نماید.

1-از آنجا که بر مبنای اساسنامه پیشنهادی (موضوع بند 3 دستور جلسه مجمع) شیوه برگزاری مجامع آتی و انتخاب هیات مدیره تغییر می‌کند و در حال حاضر انتخابات شوراهای مرکزی صنوف به دلیل تعطیلی خانه سینما برگزار نشده است و نظر به تقاضای تعداد زیادی از صنوف توصیه می‌گردد بند انتخاب هیات مدیره از دستور جلسه امروز در صورت تصویب مجمع خارج گردد و انتخاب هیات مدیره جدید پس از طی مراحل ثبت قانونی اساسنامه و برگزاری مجامع عمومی اصناف به سه ماه آینده موکول شود.

بدیهی است که در فاصله برگزاری این مجمع تا مجمع بعدی هیات مدیره فعلی خانه سینما مسوول اداره خانه سینما بوده و انجام ثبت مراحل قانونی اساسنامه و نظارت بر برگزاری مجامع عمومی صنوف را برعهده خواهد داشت.

2- توصیه می‌شود در راستای رفع دغدغه دولت و نمایندگان محترم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مفاد ماده 12 اساسنامه پیشنهادی موضوع «التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه» افزوده شود. همچنین در بند یک ماده مذکور قید «ایران» به جمهوری اسلامی ایران تغییر یابد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد