درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5844صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 05:18
تقاضای مردان برای داشتن بینی دخترانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو آکادمی جراحان گوش، گلو و بینی آمریکا، نسبت به گرایش آقایان ایرانی برای داشتن بینی دخترانه در جراحیهای زیبایی هشدار داد و گفت: متاسفانه اخیرا در مراجعات آقایان برای عمل زیبایی بینی، آنها از پزشک خودشان می خواهند که بینی آنها را دخترانه عمل کند.
       

به گزارش شارا به نقل از خبرنگار مهر، دکتر سیدعلیرضا مصباحی روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین کنگره انجمن بین المللی راینولوژی و پلاستیک صورت که قرار است از 17 تا 19 مهر ماه جاری در مرکز همایشهای رازی برگزار شود، افزود: متاسفانه چنین طرز تفکری، عواقب ناگواری دارد که پزشک باید جلوی این طرز تفکر را بگیرد.

دبیر روابط بین الملل انجمن راینولوژی ایران با عنوان این مطلب که چنین افرادی در بحرانهای سنی قرار دارند که بعدا از تصمیم خود پشیمان می شوند، گفت: حضور و دخالت افراد غیرمتعهد و غیر متخصص در رشته های جراحی زیبایی و پلاستیک، باعث شده تا شاهد افزایش جراحیهای غیر ضرور زیبایی بینی در کشور باشیم.

وی از ایران و تهران به عنوان مرکز اعمال جراحی زیبایی در دنیا نام برد و افزود: تمام زیبایی های صورت نسبت به بینی سنجیده می شود و بعد از عمل بینی، تمام اجزای صورت خودش را نشان م دهد.

مصباحی در ارتباط با علت گرایش به جراحی زیبایی بینی در کشورمان، گفت: یکی از دلایل گرایش مردم ایران به جراحی زیبایی بینی، آناتومی بینی ایرانیها است که مشکل دارد.

این فلوشیپ جراحی پلاستیک بینی و صورت از آمریکا، با عنوان این مطلب که زیبایی با جذابیت فرق می کند و چهره ایرانیها از جذابیت بالایی برخوردار است اما شکل بینی ما خیلی خوب نیست، تاکید کرد: علت مراجعه به پزشک، به دلیل شکل بینی است که اشکال دارد.

مصباحی با بیان این مطلب که مرد باید چهره مردانه داشته باشد، افزود: متاسفانه باید نسبت به افزایش چنین تقاضاهایی نگران بود و مانع از آنها شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد