درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5836صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 04:57
برادر ضرغامی! لطفا این مجری تان را صادر کنید!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "در حالیکه رییس جمهور بارها در سخنان خود به اهمیت درک پیام رای مردم در 24 خرداد تاکید کرده است، ظاهرا هنوز این پیام به جام جم نرسیده است، و مجری بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، ظاهرا تصور می کند که سعید جلیلی رییس جمهور شده است".ضرغامی
 
به گزارش شارا به نقل از آینده، در گفت‎وگوی ویژه‎ی اخیر شبکه دو، با آنکه ظریف توضیح داد مذاکرات خصوصی را نمی توان اینجا مطرح کرد، مصاحبه گر شبکه دو که گویا اصلا درکی از این عرف ساده دیپلماتیک نداشت، ناگهان خستگی سفر طولانی ظریف به سراغش آمد، و با سرفه های پی در پی عملا مصاحبه را از نیمه به انتها برد.
 
عابدینی که پیشتر یک پست مدیریتی و مجری گری را همزمان در اختیار داشت، از نقاط ضعف برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوست؛ برنامه ای که به دلیل عدم رعایت اصول حرفه ای و احترام لازم به مخاطبان و نحوه طرح سوال و دعوت مهمانان، جذابیت های لازم را ندارد و به رغم تبلیغ آن در بخش های قبلی خبری نظیر بیست و سی، اقبالی به آن نیست.
 
عابدینی همان کسی است که در ایام تبلیغات انتخابات اخیر، نحوه پرسش سوالهای کلیشه ای وی از حسن روحانی با پاسخ صریح حجت الاسلام روحانی مواجه شد.
 
وی از روحانی پرسید: برخی می گویند در سعدآباد همه چیز متوقف شد. چقدر دولت تدبیر انتقاد پذیر است؟ که روحانی پاسخ داد: این حرف دروغ است. این ها مال بی سوادهاست. شاید کسی که در گوشی به شما می گوید بی سواد است.
 
بسیاری معتقدند همان مصاحبه و واکنش صریح روحانی به این مجری کلیشه ای، روند محبوبیت روحانی میان افکار عمومی را استارت زد؛ روندی که به فاصله کمتر از 20 روز بعد، باعث رئیس جمهور شدن وی شد.
 
این مجری محبوب! که عضو شبکه فیسبوک هم هست، هنوز پای روحانی به تهران نرسیده، در حال مطلب نویسی علیه تیم دیپلماسی و سخنان رئیس جمهور می پرداخت.
 
در این حال، رحیم قمیشی، سردبیر پیشین سایت تابناک نیز در این باره نوشته است:
 
اخیرا آقای ظریف در دو شبکه مختلف صدا و سیما مصاحبه زنده داشت، مصاحبه گر صمیمانه از پست های فیس بوکی اش از او سوال می کرد و دکتر ظریف هم با علاقمندی جواب می داد و عمده مصاحبه با خوش اخلاقی و توضیحات زیبای وزیر امور خارجه گذشت.
 
موضوع پست من جواب های سنجیده و عملکرد بسیار مثبت ایشان در سفر به نیویورک نیست، که اکثر کارشناسان معتقدند بسیار خوب و هنرمندانه و مطابق عرف و علم دیپلماتیک عمل کرده است. اما وقتی آقای ظریف به شبکه دو رفت و مجری برنامه دائما از او در مورد «بدجنسی» دولت های غربی سوال کرد و اینکه چطور می خواهد به آنها اعتماد کند و از این دست سوالات، و یا وقتی پرسید آنها (مقامات کشورهای غربی) در مذاکرات خصوصی چه می گفتند، ناگهان صدای آقای ظریف گرفت.
 
با آنکه ظریف توضیح داد مذاکرات خصوصی را نمی توان اینجا مطرح کرد، مصاحبه گر شبکه دو که گویا اصلا درکی از این عرف ساده دیپلماتیک نداشت، ناگهان خستگی سفر طولانی ظریف به سراغش آمد، و با سرفه های پی در پی عملا مصاحبه را از نیمه به انتها برد، و البته حق هم داشت.
 
نمی دانم کی وقت تغییر آقایان ضرغامی و مدیران و مجریان ناکارآمدی فرا می رسد که همچنان می خواهند در این شیپور دشمنی با جهان بدمند و سیاست های دولت جدید را شروع نشده، به چالش کشیده و زمینه جنگ و تخاصم را به وجود بیاورند.
کاش یک نظرسنجی علمی صورت می گرفت تا متوجه می شدند که خیلی کمتر از 20 درصد جامعه اینها را قبول دارند و ناگزیر به رسانه های بیگانه پناه می برند.
 
واقعا تا ما از داخل تغییرات را شروع نکنیم، نمی توانیم به دنیا بگوییم دیدشان را نسبت به ما عوض کنند. ما علاوه بر آزادی، به شایسته سالاری در همه نهادها واقعا نیازمندیم.
 
به راستی وقت ایجاد فضایی آزاد در رسانه ملی، تغییر مدیران کم توان فعلی، و استفاده از نیروهای تازه نفس، جوان، آزاداندیش و متعهد کی فرا می رسد؟
 
اکثر این مجریان، این مدیران و این رییسان اصلا جاذبه ندارند، مقبولیت ندارند، درکی از آغاز دوران جدید جهانی و احترامات متقابل ندارند و اگر نتانیاهو می دانست ما چه نخبه هایی در کشور داریم که اتفاقا قدرت رسانه ملی هم در دست آنهاست، شاید احساس نیاز به 45 دقیقه سخنرانی در سازمان ملل برای ناکارآمد نمودن سیاست های دولت جدید پیدا نمی کرد.
انتهای پیام
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد