درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:53   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5822صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مهر 1392 - 19:14
گزارش افتتاحیه گردهمایی روابط عمومی‌های سازمان‌های تبلیغات اسلامی
دهمین گردهمایی آموزشی مسؤلان روابط عمومی‌های ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در مجتمع نور قم آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد. به گزارش شارا، در مراسم افتتاحیه گردهمایی دو روزه مسؤلان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی، آموزش‌های لازم در خصوص وظایف و عملکرد مناسب روابط عمومی‌ها ارائه شد.
  

اشاره
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهمین گردهمایی آموزشی مسؤلان روابط عمومی‌های ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در مجتمع نور قم آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.
به گزارش شارا، در مراسم افتتاحیه گردهمایی دو روزه مسؤلان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی، آموزش‌های لازم در خصوص وظایف و عملکرد مناسب روابط عمومی‌ها ارائه شد.
در این گردهمایی دو روزه که با حضور بیش از 30 روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در حال برگزاری است کارگاه آموزشی عکس و آرشیو با حضور اساتید برجسته تشکیل می‌شود.
همچنین تمامی روابط عمومی‌ها، آموزش‌های لازم جهت فراگیری نرم‌افزاری جدید در ساماندهی اخبار و اطلاعات و آرشیو را فرا می‌گیرند.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: ارتباطات مردمی در تبلیغات اسلامی باید دوسویه باشد

عباس لهراسبی، رئیس روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات کشور در این مراسم در سخنانی با تشریح وظایف مهم روابط عمومی‌ها گفت: یکی از مشخصه‌های مهم روابط عمومی‌ها کسب اطلاعات دقیق و آگاهی از علم روز است.
لهراسبی افزود: علاوه بر کسب دانش و اطلاعات کافی باید بدانیم که روابط عمومی یک فن است و باید با حساسیت‌های ویژه‌ای، مهارت‌های لازم را در ارتباط با اطلاع‌رسانی دقیق به‌دست آوریم.
وی یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات کشور را به روز رسانی پایگاه اینترنتی سازمان دانست و عنوان کرد: بیش از 12 هزار خبر در طول ماه در پایگاه اینترنتی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با موضوعات دینی و فرهنگی تولید می‌شود که به‌صورت دقیق توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
رئیس روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز اسناد به‌منظور نگهداری از آرشیو اطلاعات سازمان و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات از دیگر برنامه‌های راهبردی است.
یادآور می‌شود، در مراسم افتتاح گردهمایی دو روزه روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات سراسر کشور از فعالان و تلاشگران این عرصه تجلیل شد.

تقوا، صداقت و امانتداری مهم‌ترین اصل در فعالیت روابط عمومی‌هاست
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اطلاع رسانی را مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی دانست و گفت: ارتباطات مردمی در روابط عمومی تبلیغات اسلامی باید دو سویه و بین مردم و مسئولان باشد.
حجت‌الاسلام عباس اسکندری روز دوشنبه در افتتاحیه دهمین گردهمایی آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی اظهار کرد: ممکن است نقش و جایگاه روابط عمومی در ادارات مغفول مانده باشد، در حالی که روابط عمومی یک دانش و شبکه ارتباطی است.
وی گفت: اگر این مسئله را در نظام اسلامی پذیرفتیم باید روابط عمومی را به عنوان یک رشته یا میان رشته‌ای علم ارتباطات به حساب آوریم.
حجت‌الاسلام اسکندری به تاریخچه علم روابط عمومی اشاره کرد و با بیان اینکه دو مسئله ارتباطی حوزه دین را تحت الشعاع قرار داده است گفت: ظهور و بروز ابزار و تجهیزات نوین فناوری به شدت ارتباطات دینی کهن و سنتی و کارآمد حوزه دین را تحت الشعاع قرار داده است.
وی تاکید کرد: به وجود آمدن سازمان‌ها و نهاهای اجتماعی در حوزه کارکردهای اجتماعی دومین عاملی است که این سازمان‌ها با بهره برداری از ابزارهای نوین، مسیر جامعه بشری را تغییر داده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم به ضرورت ارتباطات دینی اشاره کرد و افزود: 5 اصل را می‌توان در ارتباطات دینی در نظر گرفت که باید به آنها توجه شود.
وی اصل اول در ارتباطات دینی را توحید و یکتاپرستی ذکر کرد و گفت: در ارتباطات غربی توحید و یکتاپرستی ملاک و معیار نیست اما در ارتباطات دینی نگاه یک عنصر ارتباطی حتما باید نگاه موحدانه باشد، یعنی خدای تبارک و تعالی را حاضر همه امور ببیند.
حجت‌الاسلام اسکندری اصل دوم را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: قرآن کریم و روایات معصومان(ع) این همه بر روی امر به معروف و نهی از منکر تاکید دارند. امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ارتباط خاص است که مقدم بر هر نوع ارتباطی است، به ویژه در جامعه‌ای که حاکمیت باید از آن صالحان باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم چهارمین اصل در ارتباطات دینی را تقوا ذکر کرد و افزود: یک عنصر ارتباطی باید در چارچوب تعالیم وحیانی اسلام قدم بردارد.
وی چهارمین اصل ارتباطات دینی را اعتقاد به امت واحده ذکر کرد و گفت: یک عنصر ارتباطی وظیفه دارد مصالح امت اسلام را در نظر داشته باشد، بنابراین هر جا که انسانی وجود داشته باشد که بر اساس اعتقادات و اصول وحیانی حرکت کند زیر چتر اصول ارتباطی قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه امانت پنجمین اصل ارتباطات دینی است تصریح کرد: رابطه مردم با مسئولان رابطه امامت و امت است و مسئولان روابط عمومی باید هم مراعات این 5 اصل را داشته باشد و هم بر اساس این اصول حرکت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی را اطلاع رسانی ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی باید جنبه دو سویه داشته باشد.
وی تاکید کرد: ارتباطات مردمی در روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها باید دو سویه باشد یعنی هم نظرات مردم را به مسئولان سازمان منتقل کنند و هم کارکردهای سازمان را به مردم انتقال دهند.
به گفته حجت‌الاسلام اسکندری روابط عمومی با توجه به اهمیت و نقشی که دارد باید زبان گویای دستگاه متبوع خود باشد و خواسته‌های سازمانی را جامه عمل بپوشاند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد