درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5761صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 09:11
پای درد دل مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : یکی از اولویت های اصلی شهرداری و تمامی ارگان ها و ستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش شارا به نقل از شهریران، مظاهری زاده افزود : در طول 2 سال گذشته که به عنوان رئیس روابط عمومی حوزه شهردار شیراز فعالیت داشتم تعامل خوبی با رسانه ها داشتم . مظاهری زاده با اشاره به یکسویی فعالیت های تمامی روابط عمومی های سازمان ها و معاونتهای شهرداری شیراز در طول این مدت گفت : البته در این راستا همواره رسانه ها به ویژه مطبوعات محلی پای کار بودند و هم قدم و هماهنگ با ما در تلاش بودند و علت این امر نیز بسیار واضح است چرا که آن ها متعلق به همین شهر هستند و به آن عشق و علاقه دارند و یقین دارند که شهرداری شیراز نهادی خدمت گزار است و به همین دلیل به ما کمک می کنند که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .


وی اظهار داشت : خوشبختانه در طی این مدت نقدهای رسانه ها در خصوص فعالیت های شهرداری منصفانه بوده و تمام کارکنان شهرداری به این باورند که رسانه ها عضو جدایی ناپذیر و یکی از دلایل اصلی هستند که مردم امروز از شهرداری شیراز به عنوان ارگانی موفق یاد کنند و چهره واقعی تر به همراه نگاه مثبت از شهرداری برای مردم ترسیم شده که این به واسطه تعامل خوب میان رسانه ها و این دستگاه خدمات رسان است .


وی در خصوص برنامه های آینده روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : در این خصوص سعی داریم در سایه وحدت و همدلی میان تمام اجزا اطلاع رسانی شهرداری شیراز برای برنامه ریزی هرچه بهتر از نظرات تمام همکاران روابط عمومی شهرداری در بخش های مختلف استفاده کنیم .


وی در خصوص فعالیت های مرکز 137 شهرداری شیراز نیز گفت : مرکز 137 شهرداری هنوز جای پیشرفت دارد و در حال حاضر با راه اندازی اورژانس خدمات شهری زمان پاسخگویی به برخی مشکلات مردم بسیار کوتاه شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد