درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5756صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 05:10
یادداشت جالب رضا رشیدپور درباره ظریف
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر چه باشد باید پذیرفت که محمد جواد ظریف - که برخی او را از زبده‌ترین دیپلمات‌ها در عرصه‌ی جهانی می‌دانند - تصویری محبوب و مردمی از خود ترسیم کرده که حتی گاهی به محبوبیت خود آقای رییس جمهور هم تنه می‌زند و قطعا در این فرآیند ، فیس‌بوک نقش برجسته و عمده دارد .ظریف در فیسبوک

 احتمالا وقتی این جملات را می نویسم آقای وزیر به ایران بازگشته است . خبر عضویت دکتر ظریف در شبکه‌ی فیس‌بوک یکی از مهم‌ترین تحولات رسانه‌ای در تاریخ دیپلماسی ایران است . دولتمردی که با ظرافت و هوشمندی قدرت نرم ارتباطات اجتماعی را به خدمت گرفت تا چهره‌ای متفاوت از ساختار خشک و مبهم سیاست خارجی نشان دهد.

به گزارش شارا، به نقل از پارسینه رضا رشیدپور در صفحه شخصی خود در ادامه نوشت: به گمانم ورود ایشان به فضای مجازی و مشخصا استفاده هوشمندانه از فیس‌بوک اتفاقی نیست و تدبیری پنهان در دولت برای فرهنگ‌سازی گسترده در بخشی از بدنه قدرت که تصور ناهمگون و تدافعی در برابر رسانه‌های جدید دارند، وجود دارد .

هر چه باشد باید پذیرفت که محمد جواد ظریف - که برخی او را از زبده‌ترین دیپلمات‌ها در عرصه‌ی جهانی می‌دانند - تصویری محبوب و مردمی از خود ترسیم کرده که حتی گاهی به محبوبیت خود آقای رییس جمهور هم تنه می‌زند و قطعا در این فرآیند ، فیس‌بوک نقش برجسته و عمده دارد .

امیدوارم به زودی تصورات موهوم و تدافعی در خصوص رسانه‌های مجازی با فرهنگ استفاده مطلوب و هدفمند از آن در چارچوب اخلاق و موازین ملی جایگزین شود که در این صورت سهم عمده‌ای از این تغییر را مدیون جناب وزیر خارجه خواهیم بود .

امروز چند مهمان کره‌ای داشتم . البته کره جنوبی! (ما از اون خونواده‌هاش نیستیم!) وقتی صفحه دکتر ظریف و پست آخرشان از داخل هواپیما را به ایشان نشان دادم چشمانشان از تعجب گرد شده بود (باور کنید گرد شده بود!) درست مثل کارتون فوتبالیستها . با لهجه با مزه‌ی کره‌ای - انگلیسی از من پرسیدند " پس چرا برای رفتن به فیس بوک از سایفون استفاده کردی؟"

 نمی‌دانستم چه جوابی باید بدهم!
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد