درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5727صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 03:53
تبدیل ملخ به آرد برای تهیه نان!عکس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محققان کانادایی به منظور مقابله با بحران گرسنگی در کشورهای فقیر آفریقایی موفق به تهیه آرد از ملخ شده‌اند که می‌تواند برای پخت نان مورد استفاده قرار بگیرد.تبدیل ملخ به آرد

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، بروز خشکسالی و قحطی جان میلیون‌ها فقیر در مناطق مختلف جهان را تهدید می‌کند؛ اما ایده گروهی از دانشجویان دانشگاه مک گیل مونترال برای تبدیل حشرات به آرد می‌تواند یک منبع غذایی پایدار و مطمئن محسوب شود.

بر اساس اعلام سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد، بیش از 2.5 میلیارد نفر از مردم جهان از حشرات استفاده می‌کنند.

با هدف استفاده از حشرات به عنوان یک منبع ارزان و در دسترس، پروژه Flour Power توسط دانشجویان MBA دانشگاه مک گیل ارائه شده که شامل جمع‌آوری ملخ‌ها از مزارع یونجه و توزیع آنها بین کشاورزان منطقه Oaxaca‌ در مکزیک است.

این طرح شامل احداث مزارع پرورش ملخ در مناطق فقیر کشورهایی مانند مکزیک، تایلند و کنیا با هدف تبدیل حشرات به آرد است.

یک مزرعه پرورش ملخ یک منبع پایدار غذایی در طول سال محسوب شده و حتی می‌تواند فرصت‌های شغلی در مناطق فقیرنشین ایجاد کند.

بر اساس این طرح حدود 10 تن ملخ تا ماه مارس 2014 به مکزیک ارسال و به هر کشاورز ظروفی حاوی ملخ برای احداث مزارع پرورش این حشره داده می‌شود.

پس از پرورش ملخ‌ها، حشرات خشک و داخل کیسه‌های مخصوص قرار داده می‌شوند؛ در مرحله نهایی حشرات مجددا شسته و خشک شده و در نهایت آرد غنی از پروتئین از آنها تولید می‌شود.

این طرح جایزه 2013 Hult Prize را از آن خود کرده و تیم دانشجویی بودجه یک میلیون دلاری برای عملی کردن این طرح دریافت کرده است.

موضوع رقابت سال 2013 ایجاد یک سرمایه‌گذاری اجتماعی برای تأمین امنیت غذایی در کشورهای فقیر بویژه 200 میلیون شهروند فقیر آفریقایی بود؛ از مجموع 10 هزار کالج و دانشگاه از سراسر جهان، شش تیم دانشگاهی به مرحله نهایی رقابت راه یافتند که جایزه نهایی به تیم کانادایی رسید.

جایزه Hult Prize مربوط به بخش کارآفرینی اجتماعی بوده و از سوی «بیل کلینتون» رییس جمهور سابق آمریکا اهدا می‌شود.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد