درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5701صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مهر 1392 - 09:57
قلعه نویی مدیر روابط عمومی استقلال را تغییر داد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازگشت «بچه» معروف به استقلال آن هم در چارت مدیریتی می‌تواند آتش اختلافات بین قلعه نویی و فتح الله‌زاده را شعله ور کند.
 مدتهاست علی فتح الله‌زاده مدیرعامل و امیر قلعه نویی سرمربی استقلال روابط دوستانه و حسنه سابق را ندارند. قلعه نویی و فتح الله زاده

به گزارش شارا به نقل از افکارنیوز؛ کار به جایی رسید که همین چند وقت پیش دو طرف در مصاحبه‌های سریالی خود علیه یکدیگر رسما جبهه گیری کرده و از خجالت یکدیگر درآمدند؛ اختلافی که اگرچه با کوتاه آمدن فتح ا...‌زاده به دلیل شرایط حساس استقلال و درگیر بودن با لیگ قهرمانان آسیا پرونده آن فعلا مختومه شد و طرفین در ظاهر با یکدیگر آشتی کرده‌اند اما در پشت پرده دلخوری‌ها کماکان ادامه دارد به گونه‌ای که دو طرف برای تضعیف طرف مقابل از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

قلعه نویی بعد از ماجرای اختلافاتش با کمپانی آل اشپورت و لغو قرارداد با این شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی، تلاش زیادی کرد تا اسپانسر البسه باشگاه تغییر کند و با وجود مخالفت‌های فتح الله‌زاده بالاخره توانست به هدف خود برسد و باشگاه با دوست قدیمی وی قرارداد امضا کند. سرمربی استقلال برای در ادامه فعالیت‌های خود و برای تضعیف جایگاه فتح ا...‌زاده، اخیرا توانست مدیر روابط عمومی را نیز تغییر دهد و محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی سابق استقلال را که از نزدیکان فتح ا...‌زاده بود، بالاخره کنار زد و با فشار یکی از خبرنگاران نزدیک به خود در این سمت گمارد. تغییر مدیر روابط عمومی استقلال در شرایطی صورت گرفته که گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه هرگز موافق آن نبوده اما مجبور شده تحت فشار وارده از سوی قلعه نویی به آن تن داده تا جا برای یکی از رفقای امیر باز شود.

با این وجود اقدامات اخیر قلعه نویی با یک پاتک اساسی از سوی مدیرعامل استقلال روبرو شده و فتح ا...‌زاده قصد دارد به یکی از سرسخت‌ترین مخالفان امیر در استقلال پست بدهد! مشاور معروف واعظ آشتیانی و دوست صمیمی فرهاد مجیدی که در دوران صدارت واعظ در استقلال در این باشگاه سمت کلیدی داشت و در همه تصمیمات موثر بود و البته قلعه نویی با لقب «بچه» او را خطاب می‌کرد و سرانجام با نفوذش اسباب جدایی قلعه نویی از استقلال در لیگ هشتم را فراهم کرد، این روز‌ها رابطه نزدیکی با فتح الله‌زاده پیدا کرده و احتمال زیادی می‌رود به زودی از حاجی حکم بگیرد. به ویژه اینکه «بچه» روابط نزدیکی با مجیدی دارد و از حمایت کاپیتان آبی‌ها برخوردار است. بازگشت «بچه» معروف به استقلال آن هم در چارت مدیریتی می‌تواند آتش اختلافات بین قلعه نویی و فتح الله‌زاده را شعله ور کند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد