درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5700صفحه نخست » جمعه، 12 مهر 1392 - 05:52
استاندار مازندران: رسانه ها در توسعه استان همکاری کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران  (شارا)- استاندار مازندران از اصحاب رسانه خواست تا در توسعه استان همکاری کنند.

به گزارش شارا  به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به نقش برجسته رسانه ملی در اطلاع رسانی صحیح، جامع و فراگیر، اظهار کرد: بی گمان نقش و جایگاه صدا و سیما در توسعه استان، نافذ، تاثیر گذار، اساسی و غیر قابل انکار است.


وی، به نقش کلیدی و حیاتی صداوسیما در ترویج سنت های نیکو و حسنه در جامعه اشاره کرد و یاد آور شد: باید از این ظرفیت والا در راستای نهادینه کردن سنت های فرهنگی اجتماعی و فرهنگ سازی های لازم به نحو مطلوب بهره گیری کرد.


استاندار مازندران با بیان اینکه نمی توان از جایگاه موثر رسانه ملی در تحقق حماسه سیاسی چشم پوشی کرد، خواستار استفاده از این توانمندی در راستای خلق حماسه اقتصادی در استان شد.


وی با تاکید بر اثر بخشی بالای برنامه های رادیو و تلویزیونی، گفت: جلوه‌های درخشان این اثر بخشی را در هدایت مردم نوع‌دوست مازندران به مراسم جشن عاطفه‌های امسال می‌توان ملاحظه کرد.
استاندار مازندران، خواستار ارتباط نزدیک تر دانشگاه و رسانه ملی در مازندران شد و افزود: در تهیه برنامه های رادیو و تلویزیونی، ویژگی جاذبه و کشش جهت جلب مخاطب مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه بهرام حمیدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد این رسانه در استان ارائه کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد