درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5693صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مهر 1392 - 05:47
یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی اوقاف است.

به گزارش شارا به نقل از خبرنگاران؛ مرتضی نظری افلاک در مراسم قرعه کشی مسابقه شماره دو وقف و مردم با اشاره به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی جلب اعتماد عمومی به فرهنگ وقف است اظهار داشت: مسابقه وقف و مردم طی چهار سالی که برگزار گردیده است توانسته ارتباط خوب و مناسبی را با مخاطبین خود برقرار کند که این به نوعی همان جلب اعتماد عمومی به این سنت حسنه است.


وی با بیان اینکه از سال 89 مسابقه وقف و مردم آغاز گردیده است افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه مردمی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و موقوفات و معرفی امامزادگان استان به مردم می باشد.
نظری افلاک تصریح کرد: تا کنون 20 شماره از مسابقه وقف و مردم برگزار شده که حدود 25 هزار مخاطب از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده اند.


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان فرهنگ وقف را چشمه جوشانی از خیرات و برکات دانست که اگر در جامعه احیاء شود همه مسائل اقتصادی و اجتماعی را می تواند به نوعی برطرف کند و به بازویی توانمند برای دولتمردان تبدیل شود.


ایشان با بیان اینکه تبلیغات مناسب می تواند نقش بسزایی در نهادینه شدن این سنت نبوی ایفا کند گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای اشاعه فرهنگ وقف استفاده بهینه کرد

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد