درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5681صفحه نخست » پنجشنبه، 11 مهر 1392 - 08:57
همایش ارتباطات غیرکلامی در ساری برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی، گفت: همایش ارتباطات غیرکلامی با حضور استاد علی بیدار مغز برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، علی فرح‌آبادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی بوده و ارتباط، ضرورت جدایی‌‌ناپذیر زندگی انسان است .

وی ادامه داد: در دنیایی که بیش از 75 درصد وقت خود را صرف ارتباط با دیگران می‌کنیم و ابزارهای تکنولوژی هر روز ارتباطات را وسیع‌تر و فرصت‌های آن را افزایش می‌دهند، مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش، پیش برنده و تعیین کننده‌ی سطح زندگی ما است .

فرح‌آبادی با بیان اینکه ارتباطات انسانی به دو صورت شفاهی و با بیان کلمات و دیگری به شکل غیرکلام انجام می‌شود، تصریح کرد: اما ارتباطات شفاهی فقط هفت درصد کل پیام را تشکیل می‌دهد و این میزان نمی‌تواند همه نیات ما را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت .

دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی با اشاره به اینکه با این توضیح نیازی به گفتن نیست که آشنایی با انواع ارتباطات غیرکلامی، یک ضرورت تردیدناپذیر است، گفت: سلطه بر تفسیر و تعبیر آنها، به صاحبان این مهارت، کمک می‌کند تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه‌تر رفتار کنند و از سوی دیگر، مقاصد آشکار و پنهان دیگران را بهتر دریابند و با بهره‌برداری از این مهارت، بهتر پاسخ داده و عکس‌العمل نشان دهند .

فرح‌آبادی افزود: به همین منظور همایش «ارتباطات غیرکلامی» با سخنرانی استاد علی محمد بیدار مغز مدرس تشریفات کاربردی، مربی فن بیان، مفسر زبان بدن و وجهه ساز و مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل، با هدف «توانمندسازی افراد در به کارگیری استراتژی‌های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب»، «آموزش مهارت‌های تکنیکی ارتباطات غیرکلامی اثر بخش» و «مهندسی روابط انسانی»، در 11 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد