درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5595صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 20:04
۱۲ باید و نباید برای داشتن یک ویدیو کنفرانس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - تصور کنید درصدد برگزاری اولین نشست آنلاین خود هستید. چه باید انجام دهید؟ در این مقاله 12 نکته را که برای برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه ویدئویی آنلاین به شما کمک می کند با همدیگر مرور نماییم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصور کنید درصدد برگزاری اولین نشست آنلاین خود هستید. چه باید انجام دهید؟ اگر تجربه ای در این زمینه ندارید نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم 12 نکته را که برای برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه ویدئویی آنلاین به شما کمک می کند با همدیگر مرور نماییم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1- قبل از شروع رسمی جلسه زمانی را به حاضرین اختصاص دهید تا تماس خود را با شما برقرار کنند. مطمئن شوید که همه افراد به ویدئو و صدای جلسه دسترسی دارند. این امر کمک می کند تا مشکلات احتمالی در برقراری ارتباط را همین ابتدا شناسایی و آنها را برطرف کنید. دوربین ها را چک کنید تا به خوبی همه اشخاص، وایت بردها، تصاویر و استندهای نمایشی را پوشش دهند.

2- نور محیط را تنظیم نمایید. چراغهای اضافه را خاموش کنید. حواستان باشد که هیچ منبع نوری پشت سر شما قرار نداشته باشد. پنجره ها و پرده ها را هم بسته نگاه دارید.

3- نوشته، تصویر و یا هر فایل مستند دیگری را که در طول کنفرانس به آن نیاز دارید از قبل آماده کنید. در مواقع نیاز باید امکان فرستادن آن برای سایر اعضای جلسه برایتان فراهم باشد و گرنه ممکن است بعضی مواقع به علت اینکه سایرین مستندات کافی در اختیار ندارند تصمیم گیری ها به تعویق بیفتد.

4- در آغاز جلسه، اگر با جمع جدیدی در ارتباط هستید حتما ابتدا خودتان و سایر همکارانتان را معرفی کنید. نام سایر شرکت کنندگان را نیز به خاطر بسپارید و هر زمان که با شخصی قرار است صحبت کنید مستقیما نام وی را به زبان آورده و او را مخاطب قرار دهید. رعایت ادب و احترام یک اصل ضروری است.

5- لازم نیست خیلی بلند صحبت کنید. اگر قبلا همه تجهیزات را چک کرده باشید سایرین نباید برای شنیدن صدای شما مشکل خاصی داشته باشند. مگر اینکه اشتباها تغییراتی ایجاد کرده باشید یا میکروفون شما اتفاقی مسدود شده باشد. پس آرام و شمرده صحبت کنید و کلمات را صحیح تلفظ کنید.

6- تاخیری که در رسیدن صدا وجود دارد را حتما درنظر داشته باشید و کمی صبور باشید. به دیگران زمان بدهید تا گفته های شما را به طور کامل بشنوند و سپس بازخورد لازم را به شما بدهند.

7- در تمام مدت جلسه حواستان باشد که سر و صدای اضافه ای ایجاد نکنید. قبل از جلسه هم سعی کنید که تمام نویز موجود در محیط را برطرف کنید. این صداهای کوچک که توسط میکروفون شما ضبط می شوند برای سایرین پخش شده و باعث پرت شدن حواس و آزار آنها می گردند. یک روش استاندارد برای غلبه بر این مشکل این است که زمانی که صحبت نمی کنید میکروفون خود را خاموش نگه دارید.

8- درست است که در یک جلسه مجازی شرکت دارید، اما این بدان معنی نیست که هرکاری که در جلسات حقیقی نمی شود انجام داد اینجا مجاز به انجامش هستید. پس اگر حوصله تان سر رفته است، از صحبت کردن با سایرین، فرستادن پیام کوتاه یا چت با فردی خارج از جلسه، نگاه کردن به دور و بر، ورق زدن یادداشتهایتان یا ضرب گرفتن روی میز خودداری کنید. ارتباط چشمی خود را با سایرین قطع نکنید. افراد نباید احساس کنند توجهی به آنچه می گویند ندارید. درباره خاموش بودن موبایلتان هم که دیگر نیازی به توضیح نیست.

9- به هنگام صحبت کردن سعی کنید حرکات خود را تا حد ممکن کاهش دهید. اگر عادت به تکان دادن بدن و یا استفاده زیاد از دستهایتان دارید، اینجا جایی است که باید سعی کنید بر عادت خود غلبه کنید. تکانهای زیاد علاوه بر تاثیر بدی که بر ویدئو دارند تمرکز شرکت کنندگان دیگر جلسه را هم بر هم می زنند.

10- یک اصل کلی آداب معاشرت: وسط صحبت دیگران نپرید. منتظر زمان مناسب بمانید تا بتوانید نظر و عقیده خود را ابراز کنید. اگر مساله خیلی ضروری است آن را از طریق پیام کوتاه برای گوینده بفرستید.

11- نکته ای که شاید کمتر به آن توجه کرده باشید این است که باید از لباس و زیور آلات مناسب استفاده کنید. پوشیدن لباسهای راه راه یا لباسهایی که الگوها و آرم های پیچیده بر خود دارند از لحاظ بصری دیگران را آزار خواهد داد. رنگهای سفید، سیاه و قرمز هم انتخابهای مناسبی نیستند. سعی کنید پوششی با رنگ روشن و ملایم انتخاب کنید. در انتخاب زیور آلات هم دقت کنید. استفاده زیاده از حد آنها علاوه بر تولید سر و صدای اضافه، به خاطر درخششی که ایجاد می کنند می تواند تاثیر منفی در تصویر انتقالی داشته باشد. منظورمان تنها جواهرات نیست. حتی فریم عینک شما هم می تواند درخشندگی نامناسبی را ایجاد کند.

12- در انتها بعد از تمامی نکاتی که گفتیم، یادتان باشد که رعایت موارد بالا به این معنی نیست که قرار است جلسه ای خشک و رسمی داشته باشید. شما قرار نیست نقش بازی کنید. رعایت آداب معاشرت و احترام افراد، هیچ مغایرتی با کمی شوخ طبعی و جو صمیمانه ندارد. پس خودتان باشید و هر از گاهی جو یخ زده جلسه را با کمی شوخی بشکنید و ببینید چگونه دوباره انرژی به جلسه شما بر می گردد. فقط حواستان باشد در این کار زیاده روی نکنید.
پس با رعایت تمام موارد گفته شده، در یک جو شاد و دوستانه از کنفرانس خود لذت ببرید.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد