درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5586صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 09:00
همایش سبک زندگی رزمندگان اسلام برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با موضوع ابعاد تربیتی و اخلاقی دفاع مقدس با همکاری پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان، سازمان بسیج اساتید استان ، سازمان بسیج دانشجویی استان و فرهنگسرای پایداری شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شارا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، سردار سید مجید ایافت، جانشین قرار گاه ثامن الائمه سپاه در این مراسم عنوان کرد: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود، صفحات 31 تا 33 فرموده اند اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت کرده و ما همه مفتخریم که در چنین عصری در پیشگاه چنین ملتی باشیم، یعنی امام به حد اعلای درجه ملت ایران خصوصا ملتی که سال های دفاع مقدس را مدیریت کرده اند و در صحنه، تجاوز گری و توطئه دشمن را در هم شکستند و در پایان 8 سال دفاع مقدس عزت و شرف را رقم زده اند را  اینچنین می ستایند.


وی گفت: من به جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر حضرت رسول (ص ) و کوفه و عراق درعصر امیرالمومنین (ع) و حسین ابن علی (ع) می باشند.در عصر پیامبر (ص) با این که مردم ایمان آورده بودند و شرک و کفر را کنار گذاشته بودند و به اسلام گرویده بودند و ادعای تبعیت از پیامبر (ص ) را می کردند ولی باز به کرات در قرآن، احادیث، روایات و اخبار رسیده که ایشان گله کرده اند و در جاهایی حتی کسانی را که جهاد را به بهانه های مختلف ترک کرد ه اند ، نفرین کرده . همچنین در زمان حضرت علی (ع) در مزمت مردم از کوتاهی در حمایت از ولایت خطبه هایی وجود دارد در زمان حضرت اباعبدالله نیز کوتاهی به حدی رسید که ایشان مظلومانه به شهادت رسیدند.


ایافت ادامه داد: در زمان حضرت امام خمینی در طول دفاع، سال های متمادی فشار های مثتمری روی مردم بود ولی مردم ایران از این آزمون موفق ب

یرون آمدند. اینجاست که امام می فرمایند امروز ما می بینیم که ملت ایران از قوای مسلح نظامی، انتظامی، دفاع و بسیج تا قوای مردمی از عشایر و داوطلبان و مردم پشت جبهه با کمال شوق و اشتیاق چقدر فداکاری می کنند و حماسه می آفرینند و مشاهده می کنیم که بازماندگان شهدا و آسیب دیده گان از جنگ با چهره های حماسه آفرین و گفتار و کردار مشتاقانه و اطمینان بخش با ما و شما روبه رو می شوند.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل  امام مردم ایران را نسبت به مردم گذشته برتر دانسته اند و می فرمایند که در زمان حاضر اینقدر فرهنگ اسلامی و عشق و ایمان مردم به مکتب اسلام عمیق است که مردم کوتاهی نکرده اند. بیانات امام وستایش ایشان از مردم حقیقت بزرگی است زیرا در آن زمان جو متعای با ارزشی ایجاد شده بود. از اثرات تربیتی دفاع مقدس نه تنها روی رزمندگان در جبهه ها اثر می گذاشت بلکه این فرهنگ و تعالی به پشت جبهه ها نیز رسوخ پیدا می کرد و این یک ارزش تربیتی بود که در جبهه ها رزمندگان، فرهنگ ناب اسلامی را از فرهنگ بسیجی ناب اسلامی حاکم، دعا و نیایش، مسابقه در تعالی و کسب فضایل تا مسائل رفتاری از نوع برخورد ها، حسن معاشرت، ادب در حد اعلا، تربیت در حد اعلا، ایثار گری و از خود گذشتگی و مقدم شمردن دیگران را کسب می کردند. امام جبهه ها را محل انسان سازی و دانشگاه معرفی کرده اند.


ایافت گفت: هنر حضرت امام این بود که فرهنگ و روح را در رزمنده ها دمیدند و رزمنده ها از  افکار ،اندیشه ها ، سیره، برخورد و رفتار امام درس می گرفتند و این درس ها را در خود پیاده می کردند و هنگامی که پشت جبهه می آمدند این رفتارها را در جامعه رواج می دادند. ساده زیستی، عدم پرداختن به تجملات و اسراف های معمول، زهد و تقوا و مطرح شدن ارزش های اصیل اسلامی را در جامعه مطرح شده بود .

وی گفت: در آن زمان در بحث ازدواج سلامت، صحت و ایمان برای همه شرط اول بود و مسائل مادی خیلی کمرنگ تر از زمان حال بود و همین موارد دلیل استحکام بیشتر خانواده ها و آمار کمتر طلاق در بین افراد آن زمان است.


جانشین قرارگاه ثامن الائمه سپاه گفت: نظام حاکم در جبهه ها، استاد و شاگردی بود و همه رزمنگان در ابتدا شاگرد فرمانده ها بودند و فرمانده در آن زمان مقام استادی داشت و باید کسی فرمانده می شد که از نظر علمی، ایمانی، تقوایی و مدیریتی مقام استادی داشته باشد. در زمان جنگ روح و فرهنگ ایثار و فداکاری در مردم نیز رسوخ کرده بود. درآن زمان فشار های اساسی زیادی به مردم وارد می شد ولی مردم ایران به واسطه تربیت حضرت امام و ارائه اسلام ناب و آموزه های دینی با عمق عشقی که به اسلام و انقلاب داشتند لغزش پیدا نکردند.


وی ادامه داد: در زمان جنگ زهد، ایمان و تقوا تمام خلا ها را پر می کرد و زمانی که امام گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند همان اطمینان به مردم وارد می شد .
وی گفت: در آغاز جنگ زمانی که امام دستور شکست حصر آبادان را دادند، هیچ کس کوتاهی نکرد و همه دست به دست هم دادند و دشمن را شکست دادند و فرمان امام در مرداد ماه 58 باعث پاک سازی کردستان شد .


ایافت ادامه داد: اصل جنگ کارخانه انسان سازی امام بود و از مهمترین دستاورد های ما در دفاع مقدس خود باوری بوده است. امروز باید در دانشگاه ها در زمینه جنگ تحقیق و پژوهش صورت بگیرد زیرا بعد از 30 سال هنوز جنگ به درستی تحلیل نشده است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد