درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55220صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 7 خرداد 1403 - 12:23
اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
طبق آمار، اضطراب رایج‌ترین مشکلی است که کارکنان ایالات متحده گزارش می‌کنند و از سایر چالش‌های محل کار مانند افسردگی، استرس و مشکلات روابط پیشی می‌گیرد. این امر تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان و عملکرد شغلی افراد دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق آمار، اضطراب رایج‌ترین مشکلی است که کارکنان ایالات متحده گزارش می‌کنند و از سایر چالش‌های محل کار مانند افسردگی، استرس و مشکلات روابط پیشی می‌گیرد. این امر تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان و عملکرد شغلی افراد دارد.

مقاله حاضر که به مناسبت ماه آگاهی از سلامت روان منتشر شده است، بینش‌ها و راهکارهایی را برای مقابله با اضطراب در محیط کار از دیدگاه کارکنان ارائه می‌دهد.

مدیریت اضطراب برای حفظ بهره‌وری، افزایش رشد و ارتقای اعتماد به نفس در تمام جنبه‌های حرفه‌ای، از جمله ارسال ایمیل تا ارائه با اعتماد به نفس در جلسات با مشتریان، ضروری است.

اهمیت گفتگوهای باز در مورد اضطراب در محل کار:

ترویج گفتگوهای باز در مورد اضطراب در محل کار نه تنها یک گام مثبت به جلو است، بلکه برای ایجاد محیطی سالم‌تر، فراگیرتر و حمایتی‌تر که در آن افراد احساس قدرت می‌کنند تا سلامت روان و رفاه خود را در اولویت قرار دهند، بسیار مهم است.

صحبت آشکار در مورد اضطراب، آگاهی از شیوع و تأثیر آن در محیط کار را افزایش می‌دهد و همکاران و کارفرمایان را تشویق می‌کند تا در رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به سلامت روان، حمایتی‌تر و فعال‌تر باشند.

سندرم ایمپاستر در محل کار:

سندرم ایمپاستر، یا خودزنیِ موفقیت، تجربه‌ای رایج است که در آن افراد، با وجود دستاوردها و شواهد موفقیت، مدام به توانایی‌ها و لیاقت خود شک می‌کنند.

این افراد معمولاً موفقیت‌های خود را به شانس، زمان‌بندی مناسب یا فریب دادن دیگران نسبت می‌دهند و ترس از فاش شدن "حقیقت" و معرفی خود به عنوان یک "متقلب" همیشه با آنها همراه است.

سندرم ایمپاستر، دغدغه پنهان نخبگان، تاریکی خاموشی بر شعله‌های موفقیت است. در این توهم رنج‌آور، افراد با وجود دستاوردهای چشمگیر، موفقیت خود را انکار می‌کنند و مدام در هراس افشا شدن به سر می‌برند. گویی موهبتی که به آنها ارزانی شده، فریب و نقابی بر ناتوانی است.

این ذهن مغشوش، قربانیان را در چنگال خود اسیر می‌کند و زمزمه‌های تردید و بی‌ارزشی را در گوششان نجوا می‌کند.

ترس از قضاوت و انتقاد، گام‌های پیشرفت را سست و لرزان می‌کند و چشمه انگیزه را به خشکی می‌کشاند.
اما نور امید در این تاریکی وجود دارد.

با شناخت این دشمن پنهان و غلبه بر باورهای مخرب، می‌توان از چنگال فریب رها شد و به سوی قله‌های افتخار گام برداشت.

راهکارهایی برای غلبه بر سندرم ایمپاستر:

جستجوی حمایت: از همکاران، مربیان یا متخصصان سلامت روان مورد اعتماد حمایت بخواهید.

پرورش خودآگاهی: به الگوهای فکری خود توجه کنید و موقعیت‌هایی را که در آنها احساس تقلب می‌کنید، شناسایی کنید.

تمرین شفقت به خود: با خودتان مهربان باشید و به یاد داشته باشید که همه اشتباه می‌کنند.

قالب‌بندی مجدد الگوهای فکری منفی: افکار منفی را با افکار واقع‌بینانه‌تر و مثبت‌تر جایگزین کنید.

با به کارگیری این استراتژی‌ها و ترویج گفتگوهای باز در مورد سلامت روان، می‌توانیم محیط‌های کاری سالم داشته باشیم.

منبع انگلیسی: hoffman
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد