درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55213صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 6 خرداد 1403 - 13:49
10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
ایالات متحده برای اولین بار در این فهرست در رتبه اول قرار گرفت و به دلیل زیرساخت‌های قوی، منابع طبیعی فراوان و تنوع تجربیات برای گردشگران مورد تحسین قرار گرفت. اروپا با 6 کشور در 10 کشور برتر، قوی‌ترین حضور را دارد. اسپانیا به دلیل جاذبه‌های توریستی متعدد، به ویژه در بارسلونا، رتبه برتر را در این قاره به خود اختصاص داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس گزارش اخیر مجمع جهانی اقتصاد، 10 کشور برتر برای سفر در سال 2024 عبارتند از:

ایالات متحده آمریکا
اسپانیا
ژاپن
فرانسه
استرالیا
آلمان
بریتانیا
چین
ایتالیا
سوئیس

این رتبه‌بندی بر اساس طیف گسترده‌ای از عوامل از جمله زیرساخت‌ها، منابع طبیعی، پایداری، نیروی کار و قیمت‌ها تعیین می‌شود.

ایالات متحده برای اولین بار در این فهرست در رتبه اول قرار گرفت و به دلیل زیرساخت‌های قوی، منابع طبیعی فراوان و تنوع تجربیات برای گردشگران مورد تحسین قرار گرفت.

اروپا با 6 کشور در 10 کشور برتر، قوی‌ترین حضور را دارد. اسپانیا به دلیل جاذبه‌های توریستی متعدد، به ویژه در بارسلونا، رتبه برتر را در این قاره به خود اختصاص داده است.

آسیا با 3 کشور در 10 کشور برتر، از جمله ژاپن که در ماه‌های اخیر شاهد افزایش گردشگری بوده است، به رشد خود ادامه می‌دهد.

علیرغم اینکه گردشگری در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری با مشکلاتی مواجه شده است، چشم‌انداز کلی برای این صنعت مثبت است. مجمع جهانی اقتصاد پیش‌بینی می‌کند که تقاضای جهانی برای سفر با رفع محدودیت‌ها و افزایش تمایل مردم به کاوش در مقاصد جدید، افزایش یابد.

ملاحظات مربوط به گردشگری بیش از حد:

در حالی که بسیاری از مکان‌ها از افزایش تعداد بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند، برخی از مقاصد محبوب با چالش‌های مربوط به گردشگری بیش از حد مواجه هستند. این امر می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند ازدحام جمعیت، افزایش قیمت‌ها و فشار بر منابع محلی شود.

برخی از مکان‌ها برای مقابله با این چالش‌ها اقداماتی انجام داده‌اند. به عنوان مثال، ونیز به تازگی شروع به دریافت مالیات توریستی کرده است و منطقه بولزانو - تیرول جنوبی در ایتالیا ظرفیت هتل خود را محدود کرده است.

مسافران هنگام انتخاب مقصد برای بازدید، باید از تأثیرات بالقوه گردشگری خود بر جوامع محلی آگاه باشند. آنها می‌توانند با انتخاب اقامتگاه‌ها و مشاغلی که توسط مالکان محلی اداره می‌شوند، و با احترام به فرهنگ و محیط‌زیست مقصد، سفرهای مسئولانه‌ای انجام دهند.

منبع انگلیسی: cnn
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد