درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 06:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55197صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 5 خرداد 1403 - 13:14
مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ساختار سازمانی شرکت را برای تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی و تسریع تصمیم‌گیری‌‌ها بازسازی کرده است. دو واحد اصلی گوگل، پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها، به یک سوپرگروه جدید ادغام شده‌اند که بر اندروید، کروم و سایر ابزارهای گوگل تمرکز دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ساختار سازمانی شرکت را برای تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی و تسریع تصمیم‌گیری‌‌ها بازسازی کرده است.

دو واحد اصلی گوگل، پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها، به یک سوپرگروه جدید ادغام شده‌اند که بر اندروید، کروم و سایر ابزارهای گوگل تمرکز دارد.

این تغییر پس از آن صورت می‌گیرد که گوگل دو گروه کلیدی هوش مصنوعی خود را در سال گذشته با هم ادغام کرد.

هدف از این بازسازی، سرعت بخشیدن به نوآوری در هوش مصنوعی و رقابت بهتر با شرکت‌هایی مانند متا و آمازون است.

این تغییرات نشان می‌دهد که گوگل متعهد به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و تبدیل شدن به یک رهبر در این زمینه است. ساختار جدید باید به شرکت کمک کند تا سریع‌تر حرکت کند و تصمیمات بهتری بگیرد.

با این حال، باید دید که آیا این تغییرات کافی برای پاسخگویی به چالش‌های پیش روی گوگل خواهد بود یا خیر.

منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد