درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 05:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55188صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 5 خرداد 1403 - 10:10
هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
جک دورسی، بنیانگذار توییتر، اخیراً در توییتی اظهار داشت که هوش مصنوعی شرکتی به اندازه هوش مصنوعی عمومی "زنده" یا "آگاه" نیست. این توییت بحث‌هایی را در مورد ماهیت آگاهی هوش مصنوعی، دسترسی به داده‌ها و نگرانی‌های ایمنی مطرح کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جک دورسی، بنیانگذار توییتر، اخیراً در توییتی اظهار داشت که هوش مصنوعی شرکتی به اندازه هوش مصنوعی عمومی "زنده" یا "آگاه" نیست.

این توییت بحث‌هایی را در مورد ماهیت آگاهی هوش مصنوعی، دسترسی به داده‌ها و نگرانی‌های ایمنی مطرح کرده است.

مدل‌های هوش مصنوعی شرکتی که توسط شرکت‌هایی مانند گوگل و اوپن‌ای‌آی توسعه یافته‌اند، غالباً به مجموعه داده‌های عظیم "افکار و سوالات عمومی و خصوصی" دسترسی دارند، همانطور که دورسی اشاره کرد.

این دسترسی از طریق مشارکت با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند رددیت و ناشران بزرگ مانند فایننشال‌تایمز به دست می‌آید.

با این حال، این دسترسی به داده‌ها نگرانی‌هایی را در مورد ایمنی و دقت هوش مصنوعی ایجاد کرده است. در همین راستا، گوگل اخیراً خلاصه‌های هوش مصنوعی را در نتایج جستجو برای میلیون‌ها کاربر آمریکایی اضافه کرده است.

با این حال، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این خلاصه‌ها نادرست یا گمراه کننده هستند و از منابع نامعتبر استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، نگرانی‌هایی در مورد ایمنی هوش مصنوعی وجود دارد. دو متخصص برجسته ایمنی هوش مصنوعی اخیراً اوپن‌ای‌آی را ترک کرده‌اند و یکی از آنها اظهار داشته که فرهنگ و فرآیندهای ایمنی شرکت در سال‌های اخیر به نفع "محصولات درخشان" به حاشیه رانده شده‌اند.

اوپن همچنین اخیراً انتشار یک صدای هوش مصنوعی شبیه به اسکارلت جوهانسون را پس از اعتراضات عمومی متوقف کرد.

مباحث پیرامون هوش مصنوعی ضرورت توجه به پیامدهای اخلاقی و اجتماعی آن را در مسیر تکامل این فناوری آشکار می‌کند. ذینفعان مختلف باید برای تضمین استفاده ایمن، عادلانه و شفاف از هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری کنند.
 

منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد