![](/media/image/1403/03/06/1974431-photo_2024-05-24_13-47-58.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در حالی که بسیاری از شرکتها در حال کوچک کردن تیمهای ارتباطات خود هستند، یاهو در حال گسترش این بخش است. این حرکت نشاندهنده اهمیت ارتباطات برای این شرکت رسانهای و فناوری در حالی است که به دنبال بازتعریف خود، توضیح واضحتر ماموریت، محصولات و سودآوری خود و آماده شدن برای عرضه اولیه عمومی (IPO) است.
تغییرات در تیم رهبری
یاهو اخیراً سونا ایلیف مون، مدیر سابق Lyft را به عنوان مدیر ارشد ارتباطات خود استخدام کرده است.
ایلیف مون از زمان پیوستن به یاهو در سال ۲۰۲۳، تیمی از رهبران ارتباطات را ایجاد کرده است که شامل افرادی مانند کاتلین برهونی (متا و اتسی)، ارین میلر (متا و NBC) و سارا اسمیت میشود.
استخدامهای جدید
یاهو همچنین برای پشتیبانی از محصولات خاص خود، افراد جدیدی را استخدام کرده است، از جمله:
ویلم سودرهد برای ارتباطات ورزشی یاهو
نوئمی اسپرزا برای ارتباطات Yahoo Finance
استلا وینمن برای Yahoo Mail، Search و News
سایر استخدامهای جدید شامل آلم ویکرت (آمازون)، بریجت کلارک (نایک)، برندن لی (Block و NFL)، کارا اوکانر (NBC Universal) و لورا پاکاس (اسنپ) هستند.
نقش یاهو در جامعه
ایلیف مون معتقد است که یاهو به عنوان راهنمای اصلی اینترنت، نقش مهمی در جامعه ایفا میکند.
تیم او در تلاش است تا جایگاه یاهو را در فرهنگ و گفتگو تقویت کند.
جیم لنزون، مدیر عامل یاهو، خاطرنشان کرد که این پلتفرم هر ماه به حدود ۸۷ درصد از کل کاربران اینترنت ایالات متحده دسترسی دارد و سومین دارایی بزرگ رسانه دیجیتال از نظر دسترسی و بازدیدکنندگان منحصر به فرد است (پس از گوگل و مایکروسافت).
تمرکز بر روی محصولات و هوش مصنوعی
یاهو به سرمایهگذاری در محصولاتی مانند Yahoo Finance، Yahoo for Creators، Yahoo Sports و Yahoo News ادامه میدهد.
لنزون معتقد است که ادغام هوش مصنوعی در محصولات یاهو به این پلتفرم کمک میکند تا رقابتی باقی بماند.
او به کیا کوکالیچوا از Axios گفت: "ما برای ساختن مدل پایه خودمان رقابت نمیکنیم، بلکه هوش مصنوعی را در هر یک از محصولاتمان ادغام میکنیم تا آنها را بهتر کنیم."
اقدامات یاهو نشاندهنده تعهد این شرکت به رشد و نوآوری در عصر دیجیتال است. سرمایهگذاری در ارتباطات و ادغام هوش مصنوعی در محصولاتش، یاهو را در مسیر دستیابی به اهداف خود و تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در چشمانداز رسانهای و فناوری قرار میدهد.
منبع انگلیسی: آکسیوس
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
|