درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55186صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 6 خرداد 1403 - 09:13
یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند
نویسنده: النور هاوکینز، Axios Communicators - اقدامات یاهو نشان‌دهنده تعهد این شرکت به رشد و نوآوری در عصر دیجیتال است. سرمایه‌گذاری در ارتباطات و ادغام هوش مصنوعی در محصولاتش، یاهو را در مسیر دستیابی به اهداف خود و تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در چشم‌انداز رسانه‌ای و فناوری قرار می‌دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در حالی که بسیاری از شرکت‌ها در حال کوچک کردن تیم‌های ارتباطات خود هستند، یاهو در حال گسترش این بخش است. این حرکت نشان‌دهنده اهمیت ارتباطات برای این شرکت رسانه‌ای و فناوری در حالی است که به دنبال بازتعریف خود، توضیح واضح‌تر ماموریت، محصولات و سودآوری خود و آماده شدن برای عرضه اولیه عمومی (IPO) است.

تغییرات در تیم رهبری
یاهو اخیراً سونا ایلیف مون، مدیر سابق Lyft را به عنوان مدیر ارشد ارتباطات خود استخدام کرده است.

ایلیف مون از زمان پیوستن به یاهو در سال ۲۰۲۳، تیمی از رهبران ارتباطات را ایجاد کرده است که شامل افرادی مانند کاتلین برهونی (متا و اتسی)، ارین میلر (متا و NBC) و سارا اسمیت می‌شود.

استخدام‌های جدید
یاهو همچنین برای پشتیبانی از محصولات خاص خود، افراد جدیدی را استخدام کرده است، از جمله:
ویلم سودرهد برای ارتباطات ورزشی یاهو
نوئمی اسپرزا برای ارتباطات Yahoo Finance
استلا وینمن برای Yahoo Mail، Search و News
سایر استخدام‌های جدید شامل آلم ویکرت (آمازون)، بریجت کلارک (نایک)، برندن لی (Block و NFL)، کارا اوکانر (NBC Universal) و لورا پاکاس (اسنپ) هستند.

نقش یاهو در جامعه
ایلیف مون معتقد است که یاهو به عنوان راهنمای اصلی اینترنت، نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند.

تیم او در تلاش است تا جایگاه یاهو را در فرهنگ و گفتگو تقویت کند.

جیم لنزون، مدیر عامل یاهو، خاطرنشان کرد که این پلتفرم هر ماه به حدود ۸۷ درصد از کل کاربران اینترنت ایالات متحده دسترسی دارد و سومین دارایی بزرگ رسانه دیجیتال از نظر دسترسی و بازدیدکنندگان منحصر به فرد است (پس از گوگل و مایکروسافت).

تمرکز بر روی محصولات و هوش مصنوعی
یاهو به سرمایه‌گذاری در محصولاتی مانند Yahoo Finance، Yahoo for Creators، Yahoo Sports و Yahoo News ادامه می‌دهد.

لنزون معتقد است که ادغام هوش مصنوعی در محصولات یاهو به این پلتفرم کمک می‌کند تا رقابتی باقی بماند.
او به کیا کوکالیچوا از Axios گفت: "ما برای ساختن مدل پایه خودمان رقابت نمی‌کنیم، بلکه هوش مصنوعی را در هر یک از محصولاتمان ادغام می‌کنیم تا آنها را بهتر کنیم."

اقدامات یاهو نشان‌دهنده تعهد این شرکت به رشد و نوآوری در عصر دیجیتال است. سرمایه‌گذاری در ارتباطات و ادغام هوش مصنوعی در محصولاتش، یاهو را در مسیر دستیابی به اهداف خود و تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در چشم‌انداز رسانه‌ای و فناوری قرار می‌دهد.

منبع انگلیسی: آکسیوس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد