درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55176صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 20:35
هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
گوگل در حال آزمایش نمایش تبلیغات جستجو و خرید در کادرهای نمای کلی هوش مصنوعی است که در بالای نتایج جستجو برای پرس‌وجوهای پیچیده ظاهر می‌شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به گزارش شارا به نقل از سِرچ انجین لند، گوگل در حال آزمایش نمایش تبلیغات جستجو و خرید در کادرهای نمای کلی هوش مصنوعی است که در بالای نتایج جستجو برای پرس‌وجوهای پیچیده ظاهر می‌شوند.

چه کسانی تحت تاثیر قرار می‌گیرند:

تبلیغ‌کنندگان: کمپین‌های جستجو، حداکثر عملکرد و خرید موجود ممکن است به طور خودکار در نمای کلی هوش مصنوعی ظاهر شوند. این می‌تواند به افزایش دسترسی به تبلیغات آنها منجر شود.

ناشران: ممکن است ترافیک کمتری به وب‌سایت‌های آنها از طریق نمای کلی هوش مصنوعی ایجاد شود، زیرا گوگل مستقیماً اطلاعات مورد نظر مصرف‌کنندگان را ارائه می‌دهد.

مصرف‌کنندگان: ممکن است با تبلیغات بیشتری در نتایج جستجوی خود مواجه شوند، اما همچنین ممکن است به اطلاعات مفیدتری از طریق نمای کلی هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

چرا مهم است:

این نشان‌دهنده اولین گام‌های گوگل برای کسب درآمد از سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود است.

این سوال را مطرح می‌کند که آیا هوش مصنوعی در نهایت تهدیدی برای مدل کسب و کار تبلیغات جستجوی اصلی گوگل خواهد بود یا خیر.

این امر می‌تواند بر نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو و یافتن اطلاعات تأثیر بگذارد.

به نقل از گوگل

"ما بر ارسال ترافیک ارزشمند برای ناشران و سازندگان با ارایه رویکردی متعادل بین محتوای هوش مصنوعی و منابع وب خارجی تمرکز خواهیم کرد."
 

نگرانی‌ها

قرار دادن بیش از حد تبلیغات می‌تواند نمای کلی هوش مصنوعی را مخرب و مزاحم کند.

هوش مصنوعی گران است و مشخص نیست که آیا این یک مدل پایدار برای ارائه تبلیغات باشد یا خیر.

در مجموع: آزمایش تبلیغات در نمای کلی هوش مصنوعی یک تحول جدید برای گوگل است که می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای تبلیغ‌کنندگان، ناشران و مصرف‌کنندگان داشته باشد.

مهم است که با دقت این پیشرفت را دنبال کنید و ببینید چگونه بر نحوه جستجوی و مصرف اطلاعات در اینترنت تأثیر می‌گذارد.

منبع انگلیسی: searchengineland
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد