درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:35   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55143صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:37
ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
سیدعبدالله میرحسینی - صنعت بیمه نیز به عنوان صنعتی که روابط‌عمومی آن باید به مهارت‌های فرهنگ‌سازی، مدیریت افکار عمومی، تولید محتوای خلاق ومهارت‌های بازاریابی برای خلق محتواهای ترغیب‌کننده به فروش مجهز باشد، باید بیش ازصنایع دیگر روابط‌عمومی را جزوحلقه اصلی زنجیره ارزش خود به حساب آورده و به همین دلیل نگاه حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تربه روابط‌عمومی بیش ازگذشته احساس می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در کشورهای توسعه یافته روابط عمومی ها جایگاه خاصی درسازمان های خودشان دارند ولی درکشورهای درحال توسعه وهمچنین کشورهای توسعه نیافته به این امرمهم به صورت علمی آگاه نیستند. به نظر می رسد ارتقاء و تقویت جایگاه روابط عمومی به عنوان بازوی مشورتی درسازمانها، ضرورتی انکار ناپذیرو راهبردی باشد و باید برروی منابع انسانی خلاق وارتقای مهارتها و توانایی های علمی آن سرمایه گذاری نمود. روابط عمومی در صنعت بیمه نیزازاین امرمستثنی نیست و می تواند کارکردهای ارزشمندی دردامنه وسیعی در مدیریت سازمان داشته باشد.


بسیاری ازشرکت‌های بیمه از تجربیات و بحران‌های قبلی درس گرفته و مدیران حرفه‌ای در روابط‌ عمومی انتخاب کرده اند. اما همچنان شاهد آن هستیم دربرخی نهادها و شرکت‌های بیمه‌ای، صندلی روابط‌عمومی را به نیروهای غیرحرفه‌ای سپرده اند که تفاوت عملکردی بین این دو گروه و تفاوت‌های چشمگیری بین فعالیت‌های آنها در روابط‌عمومی‌های وجود دارد.


صنعت بیمه نیز به عنوان صنعتی که روابط‌عمومی آن باید به مهارت‌های فرهنگ‌سازی، مدیریت افکار عمومی، تولید محتوای خلاق ومهارت‌های بازاریابی برای خلق محتواهای ترغیب‌کننده به فروش مجهز باشد، باید بیش ازصنایع دیگر روابط‌عمومی را جزوحلقه اصلی زنجیره ارزش خود به حساب آورده و به همین دلیل نگاه حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تربه روابط‌عمومی بیش ازگذشته احساس می شود.


با توجه به نقش مهم وتاثیرگذارانتصاب مدیران تخصصی در روابط عمومی ها لازم است مدیران ارشد سازمانها شایسته سالاری را درانتصاب مدیران روابط عمومی، سرلوحه تصمیم گیرهای خود قراردهند چرا که روابط عمومی فعالیتی مهم وتخصصی بوده و باید مدیران آن نیز ازدانش روز روابط عمومی بهره مند باشند وتجربه وتسلط لازم را براموررسانه ای، انتشاراتی، پژوهشی و…دارا باشند که درگذرگاه ها بتوانند به موقع ودرست تصمیم گیری کنند.


این درحالی است که مدیران صنعت بیمه همواره برنقش واهمیت روابط عمومی به عنوان بازوی کارآمد وعامل تسهیل کننده ارتباطات سازمان با مردم تاکید کرده اند که این رویکرد باید درعمل نیزمحقق گردد. دستیابی به اهداف کلان در صنعت بیمه بدون حمایت کامل مدیران این صنعت امکان پذیرنیست بنابراین، توجیه مدیران ارشد سازمان نسبت به این امروتقویت انگیزه ی آنان برای حمایت جدی وهمه جانبه ازروابط عمومی ها باید دردستورکارقرارگیرد ودراین مسیرگام های عملیاتی بردارند.


یکی ازموارد دیگری که درصنعت بیمه باید مورد توجه قرارگیرد اهتمام در بهسازی نیروی انسانی درروابط عمومی ها است که این امرمهم نیزبه کمک آموزش امکان پذیراست. ازاین رو انتظار می رود اجرای دوره های آموزشی آکادمیک قبل ازخدمت و ضمن خدمت با جدیت بیشتری دنبال شود.


امید است روابط عمومی های صنعت بیمه دراین مسیر، با بهره گیری ازابزارهای جدید ارتباطی گام های موثرتری را بردارند و انتظار می رود مدیران ارشد سازمان ها همه گونه امکانات و زیرساخت های لازم را برای تحقق این امر درواحدهای روابط عمومی فراهم آورند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


سیدعبدالله میرحسینی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد