درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:40   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55139صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:31
برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” را همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ روز ارتباطات و روابط عمومی، در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد باهدف معرفی و بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توجه فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” را همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ روز ارتباطات و روابط عمومی، در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد باهدف معرفی و بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توجه فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

افتتاحیه با سخنرانی اسد بابایی

 ابتدای این بوت‌کمپ، اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک روز روابط‌عمومی و ارتباطات، از تلاش‌های چشمگیر و شبانه‌روزی فعالان این حوزه تقدیر کرد. وی به اهمیت هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی اشاره کرد و درخواست کرد که مدیران روابط‌عمومی به دنبال فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی باشند و با این فناوری‌ها همراه شوند.

سخنرانی سعید خرسندی: خلاقیت، ایده‌پردازی و دیپ‌فیک‌ها

 سعید خرسندی، کارگردان هنری، ایده‌پرداز و مدیر تولید شرکت هلیو مارکوم دبی، به‌عنوان یکی از سخنرانان این رویداد حضور داشت. او در سخنرانی خود که به شکل آنلاین و از کشور امارات بر روی خط بود، با عنوان “خلاقیت و ایده‌پردازی”، به اهمیت نوآوری در روابط‌عمومی پرداخت و بحث‌های گسترده‌ای در مورد شیوه‌های جدید ایده‌پردازی و خلاقیت در این حوزه با استفاده از هوش مصنوعی ارائه داد. خرسندی همچنین به پدیده دیپ‌فیک‌ها اشاره کرد و مخاطرات احتمالی آن را برای اعتماد عمومی و اطلاعات صحیح بررسی کرد. او مثال‌هایی از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی و برندینگ ارائه داد که نشان‌دهنده پتانسیل بالای این فناوری در صنعت تبلیغات و برندینگ است.

معرفی ChatGPT 4o توسط ابراهیم مولائی

 ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، در این بوت‌کمپ تخصصی به معرفی مدل جدید هوش مصنوعی کمپانی OpenAI با عنوان ChatGPT 4o پرداخت. وی توضیح داد که ChatGPT 4o، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است که قابلیت‌های فراوانی در زمینه تولید محتوا، پردازش زبان طبیعی و تحلیل داده‌ها دارد. مولائی با تأکید بر دقت و طبیعی بودن متون تولید شده توسط این مدل، به بررسی کاربردهای آن در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی پرداخت.

 ایشان خاطرنشان کرد که با معرفی این نسخه از chatGPT، بستر مناسبی برای شکل‌گیری تعاملات انسان‌گونه و طبیعی‌تری میان کاربران باهوش مصنوعی ایجاد شده است.

محتوای بوت‌کمپ

 این بوت‌کمپ تخصصی توسط ابراهیم مولائی در سه بخش اصلی برگزار شد. در بخش تولید محتوا، شرکت‌کنندگان با خبرنویسی و گزارش‌نویسی از برندهای حاضر در رویداد، نوشتن اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های مطبوعاتی، نوشتن متن سخنرانی، کپشن‌نویسی برای شبکه‌های اجتماعی، و نگاشتن محتوای سایت شرکت باتوجه‌به اصول سئو و توضیح محصولات برای فروشگاه‌ها یا سایت‌ها آشنا شدند. در بخش رسانه‌ها و ارتباطات، ایجاد و مدیریت ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها، از جمله ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، تنظیم مصاحبه‌ها و برگزاری نشست‌های خبری، و تحلیل و رصد رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در بخش راه‌اندازی یک کمپین روابط‌عمومی و راهبُردهای برندینگ، مراحل مختلف راه‌اندازی پویش‌های روابط‌عمومی و برندینگ آموزش داده شد و راهبُردهای مرتبط بررسی گردید.

 

 



ارتقای دانش و مهارت‌های حوزه روابط‌عمومی

 بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” با حضور فعالان حوزه روابط‌عمومی و سخنرانی‌های تخصصی، فرصتی برای ارتقای دانش و مهارت‌های این حوزه فراهم کرد. این رویداد نشان‌دهنده اهمیت هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی و نیاز به پذیرش و استفاده از فناوری‌های نوین در این زمینه بود.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد