درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55139صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:31
برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” را همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ روز ارتباطات و روابط عمومی، در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد باهدف معرفی و بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توجه فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” را همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ روز ارتباطات و روابط عمومی، در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد باهدف معرفی و بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توجه فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

افتتاحیه با سخنرانی اسد بابایی

 ابتدای این بوت‌کمپ، اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک روز روابط‌عمومی و ارتباطات، از تلاش‌های چشمگیر و شبانه‌روزی فعالان این حوزه تقدیر کرد. وی به اهمیت هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی اشاره کرد و درخواست کرد که مدیران روابط‌عمومی به دنبال فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی باشند و با این فناوری‌ها همراه شوند.

سخنرانی سعید خرسندی: خلاقیت، ایده‌پردازی و دیپ‌فیک‌ها

 سعید خرسندی، کارگردان هنری، ایده‌پرداز و مدیر تولید شرکت هلیو مارکوم دبی، به‌عنوان یکی از سخنرانان این رویداد حضور داشت. او در سخنرانی خود که به شکل آنلاین و از کشور امارات بر روی خط بود، با عنوان “خلاقیت و ایده‌پردازی”، به اهمیت نوآوری در روابط‌عمومی پرداخت و بحث‌های گسترده‌ای در مورد شیوه‌های جدید ایده‌پردازی و خلاقیت در این حوزه با استفاده از هوش مصنوعی ارائه داد. خرسندی همچنین به پدیده دیپ‌فیک‌ها اشاره کرد و مخاطرات احتمالی آن را برای اعتماد عمومی و اطلاعات صحیح بررسی کرد. او مثال‌هایی از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی و برندینگ ارائه داد که نشان‌دهنده پتانسیل بالای این فناوری در صنعت تبلیغات و برندینگ است.

معرفی ChatGPT 4o توسط ابراهیم مولائی

 ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، در این بوت‌کمپ تخصصی به معرفی مدل جدید هوش مصنوعی کمپانی OpenAI با عنوان ChatGPT 4o پرداخت. وی توضیح داد که ChatGPT 4o، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است که قابلیت‌های فراوانی در زمینه تولید محتوا، پردازش زبان طبیعی و تحلیل داده‌ها دارد. مولائی با تأکید بر دقت و طبیعی بودن متون تولید شده توسط این مدل، به بررسی کاربردهای آن در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی پرداخت.

 ایشان خاطرنشان کرد که با معرفی این نسخه از chatGPT، بستر مناسبی برای شکل‌گیری تعاملات انسان‌گونه و طبیعی‌تری میان کاربران باهوش مصنوعی ایجاد شده است.

محتوای بوت‌کمپ

 این بوت‌کمپ تخصصی توسط ابراهیم مولائی در سه بخش اصلی برگزار شد. در بخش تولید محتوا، شرکت‌کنندگان با خبرنویسی و گزارش‌نویسی از برندهای حاضر در رویداد، نوشتن اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های مطبوعاتی، نوشتن متن سخنرانی، کپشن‌نویسی برای شبکه‌های اجتماعی، و نگاشتن محتوای سایت شرکت باتوجه‌به اصول سئو و توضیح محصولات برای فروشگاه‌ها یا سایت‌ها آشنا شدند. در بخش رسانه‌ها و ارتباطات، ایجاد و مدیریت ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها، از جمله ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، تنظیم مصاحبه‌ها و برگزاری نشست‌های خبری، و تحلیل و رصد رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در بخش راه‌اندازی یک کمپین روابط‌عمومی و راهبُردهای برندینگ، مراحل مختلف راه‌اندازی پویش‌های روابط‌عمومی و برندینگ آموزش داده شد و راهبُردهای مرتبط بررسی گردید.

 

 



ارتقای دانش و مهارت‌های حوزه روابط‌عمومی

 بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” با حضور فعالان حوزه روابط‌عمومی و سخنرانی‌های تخصصی، فرصتی برای ارتقای دانش و مهارت‌های این حوزه فراهم کرد. این رویداد نشان‌دهنده اهمیت هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی و نیاز به پذیرش و استفاده از فناوری‌های نوین در این زمینه بود.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد