درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55118صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:10
۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
۲۷ اردیبهشت در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های متخصصان روابط‌عمومی در سراسر کشور و همچنین تاملی بر اهمیت ارتباطات در دنیای امروز است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ۲۷ اردیبهشت در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های متخصصان روابط‌عمومی در سراسر کشور و همچنین تاملی بر اهمیت ارتباطات در دنیای امروز است.

تاریخچه

روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در سال 1384 به پیشنهاد فعالان روابط‌عمومی ایران و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به این نامگذاری شد.

اهمیت روابط‌عمومی:

روابط‌عمومی نقشی حیاتی در ایجاد ارتباط بین سازمان‌ها و مخاطبان‌شان ایفا می‌کند. این نقش شامل موارد زیر می‌شود:

اطلاع‌رسانی: روابط‌عمومی وظیفه دارد اطلاعات را به طور دقیق و به موقع به مخاطبان خود ارائه دهد.


ایجاد و حفظ وجهه: روابط‌عمومی باید تصویری مثبت از سازمان خود در اذهان عمومی ایجاد کند و آن را حفظ کند.


مدیریت بحران: در مواقع بروز بحران، روابط‌عمومی باید به طور موثر با آن مواجهه شود و از آسیب رسیدن به وجهه سازمان خود جلوگیری کند.


ارتباط با ذینفعان: روابط‌عمومی با ذینفعان مختلف سازمان مانند کارکنان، مشتریان، سهام‌داران و رسانه‌ها ارتباط برقرار می‌کند و نظرات و بازخوردهای آنها را جمع‌آوری می‌کند.

برخی از فعالیت‌های روابط‌عمومی:

- برگزاری نشست‌های خبری و کنفرانس‌ها
- صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌ها
- تهیه و انتشار مطالب در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی
- برگزاری رویدادها و برنامه‌های روابط‌عمومی
- ارتباط با رسانه‌ها
- انجام تحقیقات

روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی برای:

- قدردانی از تلاش‌های متخصصان روابط‌عمومی
- تاکید بر اهمیت ارتباطات در دنیای امروز
- بحث و گفتگو در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روابط‌عمومی
- معرفی دستاوردهای جدید در حوزه روابط‌عمومی

امیدواریم روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای باشد برای ارتقای جایگاه این حرفه مهم در ایران و همچنین به ارتباطات موثرتر بین سازمان‌ها و مخاطبانشان کمک کند.

در این روز، مراسم و برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود. برخی از این برنامه‌ها عبارتند از:

- برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی
- تجلیل از پیشکسوتان و فعالان برتر روابط‌عمومی
- برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با روابط‌عمومی
- انتشار مقالات و مطالب در مورد روابط‌عمومی

روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی برای همه ماست تا در مورد اهمیت ارتباطات در دنیای امروز و نقش روابط‌عمومی در ایجاد ارتباطات موثرتر بین انسان‌ها فکر کنیم.
 


منابع:


https://jadvalyab.ir
https://www.imna.ir



 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد