درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5511صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 مهر 1392 - 13:25
آموزش تخصصی روابط عمومی ها در سازمان تبلیغات اسلامی همدان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پیش از ظهر امروز در نخستین نشست حجت‌الاسلام علی دشتکی با رؤسای اداره‌های تبلیغات اسلامی آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستان‌ها از جمله مواردی بود که  پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام دشتکی

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خود با رؤسای اداره‌های تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در سند فرا‌‌‌دستگاهی دو راهبرد وجود دارد، اظهار داشت: این مهم با توجه به نیازهای استان به چند راهبرد تقسیم می‌شود که شامل راهبرد کادرسازی، نهادسازی غیر دولتی، الگو و مرجع‌سازی، خاص‌گرایی همراه با عام‌گرایی و راهبرد اولویت‌گرایی است.

وی افزود: این موارد، قالب کلی و محور حرکت اداره کل تبلیغات اسلامی است که در این زمینه هر نوع ابتکار، خلاقیت و نوآوری را حمایت کامل می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با تأکید بر بحث اعتبارات یادآور شد: آنچه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مصوب می‌شود، مبنای اجرا قرار می‌گیرد و ضرورت دارد که مدیران شهرستانی توان خود را در کسب سهم بیشتر به کار بگیرند.

وی بر توجه به چشم‌انداز در برنامه‌ریزی‌ها تأکید و تصریح کرد: شاخص‌ترین آن مدیریت محیط تعاملی و پوشش تبلیغی در چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی است.

دشتکی ادامه داد: تهیه و تدوین زیرشاخص‌ها و برنامه‌ها باید در چارچوب شاخص‌های مشخص شده با هماهنگی شهرستان‌ها انجام شود.

وی در ادامه سخنانش افزود: از طرح‌های مبتکرانه، خلاقانه و نوآورانه حمایت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تهیه سند آمایش فرهنگی، تأکید بر برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی، تهیه و تدوین برنامه سه ماهه سوم، شورای فرهنگی روستاها، همایش مبلغان، تشکل‌های دینی و بانوان، اعزام مبلغ، آموزش تشکل‌های دینی، گفتمان‌های دانشگاهی، حمایت از کانون مداحان، مساجد محوری، آموزش تخصصی معلمان آموزش و پرورش، فعال شدن کانون مداحان و مجمع‌الذاکرین، آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستان‌ها از جمله مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد