درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5511صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 مهر 1392 - 12:49
آموزش تخصصی روابط عمومی ها در سازمان تبلیغات اسلامی همدان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پیش از ظهر امروز در نخستین نشست حجت‌الاسلام علی دشتکی با رؤسای اداره‌های تبلیغات اسلامی آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستان‌ها از جمله مواردی بود که  پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام دشتکی

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خود با رؤسای اداره‌های تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در سند فرا‌‌‌دستگاهی دو راهبرد وجود دارد، اظهار داشت: این مهم با توجه به نیازهای استان به چند راهبرد تقسیم می‌شود که شامل راهبرد کادرسازی، نهادسازی غیر دولتی، الگو و مرجع‌سازی، خاص‌گرایی همراه با عام‌گرایی و راهبرد اولویت‌گرایی است.

وی افزود: این موارد، قالب کلی و محور حرکت اداره کل تبلیغات اسلامی است که در این زمینه هر نوع ابتکار، خلاقیت و نوآوری را حمایت کامل می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با تأکید بر بحث اعتبارات یادآور شد: آنچه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مصوب می‌شود، مبنای اجرا قرار می‌گیرد و ضرورت دارد که مدیران شهرستانی توان خود را در کسب سهم بیشتر به کار بگیرند.

وی بر توجه به چشم‌انداز در برنامه‌ریزی‌ها تأکید و تصریح کرد: شاخص‌ترین آن مدیریت محیط تعاملی و پوشش تبلیغی در چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی است.

دشتکی ادامه داد: تهیه و تدوین زیرشاخص‌ها و برنامه‌ها باید در چارچوب شاخص‌های مشخص شده با هماهنگی شهرستان‌ها انجام شود.

وی در ادامه سخنانش افزود: از طرح‌های مبتکرانه، خلاقانه و نوآورانه حمایت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تهیه سند آمایش فرهنگی، تأکید بر برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی، تهیه و تدوین برنامه سه ماهه سوم، شورای فرهنگی روستاها، همایش مبلغان، تشکل‌های دینی و بانوان، اعزام مبلغ، آموزش تشکل‌های دینی، گفتمان‌های دانشگاهی، حمایت از کانون مداحان، مساجد محوری، آموزش تخصصی معلمان آموزش و پرورش، فعال شدن کانون مداحان و مجمع‌الذاکرین، آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستان‌ها از جمله مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد