درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 14:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55100صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 11:37
روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
امیر طرفیانی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان که به مناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان مدیران و مسئولان روابط‌عمومی موظفیم عملکرد دستگاه‌ها را نه از باب تبلیغ که از منظر ارایه گزارش به مردم به شکل صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاهها را شفاف و صادقانه با مردم درمیان بگذارند.

امیر طرفیانی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان که به مناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان مدیران و مسئولان روابط‌عمومی موظفیم عملکرد دستگاه‌ها را نه از باب تبلیغ که از منظر ارایه گزارش به مردم به شکل صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی کنیم.


طرفیانی ضمن تبریک هفته روابط اظهار کرد: روابط‌عمومی یکی از پر استرس ترین و سخت ترین مشاغل دنیا است که وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها به مردم را بر عهده دارند.


وی عملکرد روابط‌عمومی‌های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به صورت یکپارچه، هماهنگ و همراه در کنار یکدیگر به صورت متحد کار می‌کنند که این همراهی و همدلی می‌تواند الگویی برای دیگر دستگاه‌ها باشد.


طرفیانی به سفرهای نوروزی و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه دهه فجر، سفرهای نوروزی و در زمان تردد زوار اربعین حسینی (ع) در استان این همراهی و همدلی را به وضوح مشاهده کردیم.


مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت کار ویژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد و طرح نهضت ملی مسکن که مهمترین برنامه دولت به شمار می‌رود را در استان اجرایی کرده است.
طرفیانی تصریح کرد: وظیفه داریم عملکرد دولت در استان را به صورت شفاف و صریح به مردم اطلاع رسانی کنیم و در این راه از تمام ظرفیت‌ها و تمام توان خود باید بهره بگیریم.


همچنین امید زمانی، زئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار داشت: در استان خوزستان ۱۷ اداره روابط‌عمومی با بیش از ۵۲ کارشناس در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول به خدمت و اطلاع رسانی هستند.


وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در استان خدمات متنوع و گوناگونی را به مردم ارائه می‌دهد که نیاز است این خدمات به شکل شایسته و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.


زمانی ادامه داد: برای اطلاع رسانی به موقع، سریع، صریح و شفاف نیازمند بهره‌گیری از وسایل ارتباطی مدرن و فراگیری تکنولوژی‌های نوین و راه‌های ارتباطی جدید هستیم.


رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها به مردم گفت: موظفیم ارتباط تنگاتنگ و مستمری را با مردم برقرار کنیم تا مطالبات و خواسته‌های مردم را به خوبی درک کرده و آنها را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار دهیم.


وی افزود: با توجه به مشغله کاری فراوان تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان، فعالان عرصه روابط‌عمومی موظف هستند تا خواسته‌ها و مطالبات مردمی را دسته‌بندی کرده و در اختیار تصمیم گیران و برنامه ریزان قرار دهند تا در تدوین برنامه‌ها نظرات مردم به درستی اعمال شود.


زمانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل همراهی و همفکری اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان ارتباط میان مردم و مسئولان را به خوبی برقرار کرده و عملکرد دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را به مردم گزارش دهیم.


گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان در سخنانی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.


در پایان مراسم به مناسبت روز روابط‌عمومی از روسای روابط‌عمومی‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان توسط مشاور مدیر کل راه و شهرسازی و مدیرکل روابط‌عمومی امور بین‌الملل استانداری با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد