درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 10:03   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55098صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 16:42
مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
مک دونالد در حال تغییر استراتژی بازاریابی خود به سمت رویکردی دیجیتال محورتر است. این شرکت در حال سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلار در چند سال آینده برای ارتقای برنامه MyMcDonald's Rewards و کانال‌های سفارش دیجیتال خود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مک دونالد در حال تغییر استراتژی بازاریابی خود به سمت رویکردی دیجیتال محورتر است.

این شرکت در حال سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلار در چند سال آینده برای ارتقای برنامه MyMcDonald's Rewards و کانال‌های سفارش دیجیتال خود است.

مک دونالد 34 میلیون کاربر فعال MyMcDonald's Rewards در ایالات متحده دارد.

این شرکت قصد دارد از رسانه‌های سنتی کم بازده مانند تبلیغات تلویزیونی دور شود.

مک دونالد به دنبال افزایش 2600 دلاری جریان نقدی در هر فروشگاه ایالات متحده از سال 2025 است.

این شرکت هدف خود را برای افزایش پایگاه فعال MyMcDonald's Rewards به 250 میلیون تا سال 2027 تعیین کرده است.

این شرکت همچنین تحویل را از طریق برنامه تلفن همراه خود گسترش می‌دهد و هدف آن تا سال 2027، 30 درصد از سفارشات را به صورت تحویل انجام دهد.

تحلیل

حرکت مک دونالد به سمت بازاریابی دیجیتال نشان‌دهنده روند کلی در صنعت رستوران داری است. با افزایش تعداد مصرف‌کنندگان که از تلفن‌های هوشمند خود برای سفارش غذا و پرداخت هزینه استفاده می‌کنند، رستوران‌ها باید با ارائه تجربیات دیجیتالی بدون درز با این روند سازگار شوند.

مک دونالد باید اطمینان حاصل کند که تجربیات دیجیتالی آن کاربرپسند و قابل اعتماد هستند. این شرکت همچنین باید با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی داده‌ها مقابله کند، زیرا داده‌های بیشتری از مشتریان جمع‌آوری می‌کند.

در مجموع، حرکت مک دونالد به سمت بازاریابی دیجیتال یک گام مثبت است. این شرکت با سازگاری با روندهای مصرف‌کننده، می‌تواند موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت رستوران‌داری حفظ کند.

منبع انگلیسی: qsrmagazine
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 



با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 



 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد